Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poprvé na prkně z kolekce Dovolená
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 12.8.2006 (22:14:32)

Po kliku barevna verze.


Poznámky k tomuto příspěvku
Verushkaa (Občasný) - 12.8.2006 > Jo a barevnejsi si taky hezci:)))
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 12.8.2006 > sem rad, ze to nekreslil egil..
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 13.8.2006 > barevnej je pěknej
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.8.2006 > Súhlasím s Jitřeňákom, je tu síce naznačená pohoda, ale neverím, že je skutočná, ďalším dôkazom sú prekročené nohy, ktoré sa považujú z hľadiska "reči tela" za blok, ktorý si niekto vytvára v nepríjemnej situácii.
Vlny úžasné, motív CIGARY ma rušil už minule.
Body: 4
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 13.8.2006 > Bohužel to vypadá, jako by měl ten sportsman za pasem zastrčenou kostičku.))
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 13.8.2006 > ztratila> 

Přirovnání pěkné, ale proč proboha paní redaktorko ta zdrobnělina?  


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 13.8.2006 > ta kostička působí drobně:)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 13.8.2006 > ztratila> Drobně? Vždyt je ve velikosti femuru!
<reagovat 
jitřeňák (Občasný) - 13.8.2006 > Registrujeme nový motiv v Ógystově díle. Zdá se, že autor má problém s erekcí, jenž projikuje do své tvorby: hlavní postava zdánlivě navozuje atmosféru pohody, užívání si a uvolněnosti, avšak úd jest uměle udržován ztopořený tím, že je chycen pod šňůrkou od bederní roušky. Přihlížející slunce je tak ambivalentní: na jednu stranu se obdivuje velikosti údu, pročež lascivně vysouvá jazyk a olizuje se, na stranu druhou se směje surfařově dysfunkci.
<reagovat 
 Kudlanka Nábožná (Občasný) - 13.8.2006 > jitřeňák> ďakujeme za výtečná rešerše :O)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 13.8.2006 > jitřeňák> 

 Dnes jsi mne zklamal Jitřeňáku. A ranní hlavobol připravil. Všechen serotonin ze mne vypumpoval. Mé erekce si všímáš a že jsem na Kundárech začal posilovat a je to i vidět na mých bicepsech jsi nezaregistroval. Vždyť to přece bylo patrno už u minuleho obrazku!

 

 A to jsem tě chtěl pověřit sepsáním a pronešením úvodního slova na své první výstavě, snad i mého nekrologu jsi mohl býti autorem. Dokonce i držet řeč na mém pohřbu bych tě nechal. Nu což, budou další díla, snad reputaci svou, dnes silně pošramocenou, napravíš.

 

 Já přece při surfování nepotřebuju erekci! Já potřebuju, aby se mi nemotal mezi nohama a nelítal na všechny strany. Při té velikosti (kterou jsi, zde už začínám být vůči tobě smířlivější, velmi správně neopomenul zdůraznit).

 

 A sluníčko se neolizuje (uznávám, že se mi moc nepovedlo), ale má otevřenou hubu, jak se na sluníčko patří, když na Ógysta patří, kterak poprvé surfuje a velice zdatně si ve vysokých vlnách vede.


<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.8.2006 > jitřeňák> Tvoje komenty dodávajú Ogystovym dielam ďalší rozmer, vďaka nim môžeme plne doceniť hĺbku pohnutia duše autora:)
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 13.8.2006 > jitřeňák> 
<reagovat 
Kudlanka Nábožná (Občasný) - 13.8.2006 > nuž farebná dá vyniknúť Tvojmu múžu :O) o5 pobavilo
Body: 5
<reagovat 
jitřeňák (Občasný) - 13.8.2006 > Ach ano, bicepsy jsem trestuhodně opominul, ale to pravděpodobně proto, že freudovská psychoanalýza jim nevěnuje příliš velkou pozornost. Vysvětlení, že nechceš aby se ti úd motal mezi nohama při surfování je jen snahou odvést řeč od skutečného problému. Jak správně poznamenal Karhaj, překřížené nohy jsou další známkou "nepohody"; možnost že se ti chce úpěnlivě na záchod vylučuji, neboť bys moč samosebou do moře vyloučil, byla-li by chuť.
<reagovat 
Antinua4 (Občasný) - 12.8.2006 > Nelíbí se mi,že je vyholenej!!!!!
Body: 4
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.8.2006 > Antinua4> 

Sakra, na chlupy jsem zapomněl. Děkuji za upozornění. Ve skutečnosti vyholenej nejsem.

 

Ale bederní roušku mám pěknou, to musíš uznat.


<reagovat 
 Antinua4 (Občasný) - 13.8.2006 > Ógyst Pisoár> Jo,ta rouška se ti povedla.Jen,jstli tě neškrtí....
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 13.8.2006 > legrační
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.8.2006 > To je mi ale celkem povedene
Body: 5
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.8.2006 > Děkuji vám všem za návštěvu, hodnocení a vtipné poznámky.
<reagovat 
moyri (Občasný) - 18.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.9.2006 > milé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter