Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Po partii
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 7.12.2001 (20:39:26), v časopise 28.5.2002
Zavesna keramicka dlazdice
Závěsná keramická dlaždice


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 7.12.2001 > Jo včera ve Futuramě hráli dobrý šachy:-)

No kdybys věděl Gino co se mi teď stalo...mám tu v pozadí puštěnej Mechanickej Pomeranč a on se mě tu kolem tvý závěsný keramický dlaždice zprůhlednil a jde tak zvláštně scrollovat-no je to prostě divný:-)a vypadá to s tím skvěle:-)
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 7.12.2001 > Škoda, že nejde ještě detailněji zvětšit.
:O)) Líbí.
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 7.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 7.12.2001 > Jak ty to děláš, že na co sáhneš, je... dokonalé ?;-)
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 7.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 8.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.12.2001 > **
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 8.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Leňa - 8.12.2001 >
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 8.12.2001 > been a long time, Gino... budíš ve mně krásnou závist :) Na hlubší kritiku se nezmáhám, leda snad: je to přenádherný, chtěl bych to mít doma nad stolem, abych se na to mohl každej den dívat, sakra. Ale na druhou stranu bych už musel mít stůl zvíci ruzyňskýho letiště, abych si tam zavěsil všechno to, co se mi od tebe líbí... čili nic :))) P.S.: Hudson, už to svinstvo nekuř ;))
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.12.2001 > No, Gino, abych řekl pravdu... je sice fakt, že název je Po partii, proto asi vše budí dojem jisté chaotické neuspořádanosti - ale myslím, že téma šachu se mohlo ještě víc rozpracovat. Např. nějaké zamyšlené obličeje, ruce a kolem všeho velmi důležitý - čas. Ale uznávám, že by to pak nebylo Po partii...
Jinak by něco podobně pojatého byl možná velmi krásný obraz... jak umíš dělat. Takové ty s bublinkami, "s podhoubím" (což je asi hloupé slovo).
Body: 1
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 9.12.2001 > KSTK - Ono to melo byt mozna nazvano "po bitve", neni to vubec o sachu, ty figurky jsou tam jen symbolicky pouzite (kralovna s dvema rytiri na bojisti). Chaoticka neusporadanost je umyslna, dobry postreh. Omlouvam se za klamny nazev :-) a diky za kritiku.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 9.12.2001 > Farářskej : no trošku vína nooooooooo :)))))
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.12.2001 > Tvé výtvory budu navštěvovat (třeba i kritizovat) dál rád. Jelikož se jedná vždy o dost originální práce, pohledy. Pokud někdy sklouznu k horšímu ohodnocení, je to většinou proto, že mi něco chybí (dle mého subjektivního pocitu), případně srovnávám s něčím o dost lepším (často od Tebe).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter