Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ógyst a jeho ultrazoom(y) z kolekce Dovolená
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 14.8.2006 (23:43:49)
následující v kolekci>




Nejdříve jsem chtěl dát obrázek dokazující jitřenákův omyl ohledně mé erekce, ale když založil Karhaj forum na téma "čím fotíte", rozhodl jsem se pro změnu. Důkaz nechme na zítra.


Poznámky k tomuto příspěvku
Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.8.2006 > Zapomněl jsem: Po kliku barevná verze.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 15.8.2006 > Mně ten člověk přijde ve srovnání s ostatními předměty na obrázku hrozně lajdácky namalovaný. Nezapadá mi tam. A proč nemá obtaženou i hlavu?
Karhaj: Mám dojem, že přirozeními Ógyst začal, proto mu jdou nejlíp. Možná je to jeho celoživotní láska, kdo ví...
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.8.2006 > nečekaná> 

"Ostatní předměty" byly hotové za patnáct minut. Včetně ultrazoomu. Možná trochu déle, neměřil jsem si to (myslím čas ). Postavu jsem kreslil pomalu hodinu, pořád mi to připadalo málo lajdácké, až nakonec, jak vidím, se to povedlo.

Děkuji ti, jsem rád, že jsi se zde, v mé galerii, zase objevila. Byť opět nečekaně.

S tou hlavou nerozumím. Jestli máš na mysli obličejovou část, je použitá slabší linka.


<reagovat 
jitřeňák (Občasný) - 15.8.2006 > Sledujeme nárůst chlupů na pyji i příslušných glandulách, dále mírně zamračený výraz naznačující pravé intelektuálně-umělecké zapálení do focení, a v neposlední řadě perverzní výraz oligofrenního sluníčka. Technické detaily, např. vymakané stínování na barevné verzi, opomíjím.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.8.2006 > jitřeňák> Ano, překrásné hodnocení.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.8.2006 > to tam ma jeste lupu/y/to neni jasne, mohly byt myslim malinko natocene a palmy sli lip, vtipne zakomponovani oblibeneho symbolu
Body: 4
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.8.2006 > Lumig> Máš pravdu. Pootočit jsem to zkoušel, ale pohled na hodinky mi naznačil, že už bych to nestihl, tak jsem to sem flákl jak to bylo.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.8.2006 > Sledujem toto spontánne veľdielo, kde chceš názorne odpovedať na moju vo fore položenú otázku. Dúfam, že ten ultrazoom máš už patentovaný:)
Ku kresbe: nasadenie hlavy je zle-trošku viac dopredu:) Bicepsy už vynikajú ako majú, je zjavné, že si sa nevenoval len fotografii, výraz tváre prezrádza, že toto hobby berieš vážne, ale celej kresbe troni majstrovsky znázornené prirodzenie:)
Body: 4
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.8.2006 > Karhaj(Sinner)> 

Vidíš, patentované to nemám. Zítra tam letím.

Hlava je posunutá správně, tento velevážný a veledůležitý postoj si to vyžaduje.


<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 16.8.2006 > Ógyst Pisoár> Si majster slova..dúfam, že Ti to vydrží..ďakujem za rozosmiatie..naozaj.
<reagovat 
Estel (Občasný) - 14.8.2006 > to sluníčko....to je pusa?
<reagovat 
 Antinua4 (Občasný) - 16.8.2006 > Estel> Taky mi to něco hodně připomíná....
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.8.2006 > Estel> A co by to mělo být?
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 15.8.2006 > Ógyst Pisoár> no né...se jen ptám ;)
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.8.2006 > Estel> Ale jó... vždyt já jen odpovídám.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.9.2006 > ta barevná verze je nádherná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
0 0 1 2 (5) 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter