Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Skoro neviditelní jezdci...
Autor: Santiago (Občasný) - publikováno 15.8.2006 (13:34:16)

 
To je moje spíše taková zkouška focení aut na dlouhej čas,tak bych rád slyšel co je dobře a co špatně a tak...Díkes...!



Poznámky k tomuto příspěvku
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > No do hajzlu,zase se to rozostřilo až u toho vkládání!!!Co je s tim....??!
<reagovat 
 Čtenář - 15.8.2006 > Santiago> byla větší než předepisují pravidla, ne?! jinak to nedělá..
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > No tak jednou pro vzdy,jakej je idealni rozmer?
<reagovat 
 Čtenář - 15.8.2006 > Santiago> číst umíš? ;)

v jednom vkládání takto:
Vložit nový obrázek (formáty .gif a .jpg do velikosti 150 KByte o šířce 1024 bodů a výšce 1024 bodů)

v druhém takto:
VLOŽIT OBRÁZEK:(gif, jpg, png max.800x800 bodů a max.153KB)

pokud dodržíš, nemělo by se nic podělat

<reagovat 
 čtenář TheThing - 15.8.2006 > Santiago> já dávám většinou 750 na šířku ...
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > Ježiš číst samozřejmě umim ty chytráku čtenářská!!!!Ale jen jsem chtěl vedět,jak to pochopil tady The Thing,jakej preferujete Vy ideální rozměr!!!!
<reagovat 
zvirze (Občasný) - 15.8.2006 > K fotce, rozostření vyřešíš: Moc krátkej čas, používej delší, třeba 3 minuty, záleží na provozu v daném místě. U takových fotek je nejlepší, když tam je co nejvíc světelných stop. Osobně nemám rád formát 4:3, ale to je čistě subjektivní záležitost, oříznul bych shora a zespoda na 3:2.
Body: 2
<reagovat 
 tomv (Občasný) - 16.8.2006 > zvirze> Otázka je, jestli mu ty tři minuty dá ten digitál...
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > zvirze> No inu dobrá,zkusim se zařídit...
<reagovat 
 zvirze (Občasný) - 16.8.2006 > tomv> Ptal se na názor, co by měl udělat jinak. Techniku neřeším. Otázka je, jakej použil čas, na hodně frekventovaném místě by stačilo i 30s a to má většina kompaktů.
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 16.8.2006 > tomv> No právě.....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter