Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Vlastně nic z kolekce Reverend
Autor: cirrat (Občasný) - publikováno 16.8.2006 (20:35:39)

Mám možnost:

Pracovat, milovat se, nadávat, mít hysterický záchvat, upít se k smrti.

No a co? Minulost nezměním.

 

Nejsem schopná:

Něco s tím udělat, změnit se, nezapálit si další cigaretu, nikomu nevolat.

No a co? Nějak se to vyřeší.

 

Co se děje:

Spousta každodenních drobností a vcelku vlastně nic, jako obvykle.

A co jsem vlastně čekala?

 

Vlastně nic. No a?



Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 16.8.2006 > tohle mi někoho dost připomíná (až na tu cigaretu)....ale spíš bych to dal do "zpovědi, pocity " ...v poezii 1 bod ...
<reagovat 
skold (Občasný) - 16.8.2006 > btw : chápu ten pocit.....
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > sköld> 

vyjímečně (vy-jí-meč-ně!!!) tohle není ani tolik zpověď, i když na hraně tohoto pocitu docela často předvádím němou grotesku na téma "padám padesát metrů z lana položeného na zemi".

 

Ten jeden bod chápu.


<reagovat 
 skold (Občasný) - 16.8.2006 > cirrat> ale možná i dva..krapet jsi mně rozesmutnila...za to bod nahoru..nějak to aspon působí ,)
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > sköld> Hlavně, že jsou hypotetický, kočičáku.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 16.8.2006 > cirrat> 

když chci, a situace to vyžaduje, tak boduju občas hypoteticky..kočičko ,)


<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 17.8.2006 > ten konec "no a?" vypadá dost divně. Třeba by bylo lepší aspoň "na a...".
Body: 2
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 17.8.2006 > Opíječ tchýní> Kocourku (i když ve tvém případě, možná i jiná zvířeno), nebereš-li mé varování vážně... "0) Bylo tam dvojité varování a stejně do toho musí někdo šťournout...
<reagovat 
damika (Občasný) - 17.8.2006 >

Jsem schopná:

vnímat srdcem a nevšímat si svých strachů; před knihami dávat přednost životu; milovat svoje držkopády, protože mi dávají možnost pocítit pevnost země; odhodit naučené a řídit se kompasem v sobě...střelka to bere.

 


Body: 4
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 17.8.2006 > Damika> Díky za bodíky. Pokud to tak vidíš, tvůj názor. Já jsem ve stádiu, kdy po držkopádech zůstávám ležet na zemi a k dalšímu pohybu mě většinou nějaký zoufalý dobrovolník donutí pár kopanci do žeber. Nebo nějakým vydíráním. Závidím ti tvůj optimismus...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 17.8.2006 > cirrat> Donutí tě, protože chceš, ale nevíš o tom. Jinak tě nikdo k ničemu nedonutí. Nejsem optimista, ani pesimista, i když jsem střídala obojí...jsem srovnaná a život beru, jak jde.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 25.10.2006 >

všimla som si používanie slova: řešit /na niekoľkých miestach/

asi si to slovo nemyslela tak (kde som ťa označila milým slovom), ako som ho ja chápala

 

 


<reagovat 
ttomass (Občasný) - 29.11.2006 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter