Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlavoun z kolekce Lepenkoidy
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 26.8.2006 (10:17:48)
další v kolekci>


 Mishka (Občasný) - 27.8.2006 > Kerinka> nic Ti schválně nepodsouvám a vědomě jsem nic uraženě nepřevracela, jen jsem Tvou větu pochopila jinak a když si to přečteš zjistíš, že je možné to tak opravdu pochopit!

a snad z mého sáhodlouhého psaní bylo jasné, že vím, že začínám, zkouším a vůbec si nemyslím, jak je ten můj první pokus úžasný a pokorně čekám na kritiku ;)

to, že ale na názory, reaguji mým názorem, neznamená, že Tvůj názor nepřijmu a nepřemýšlím nad ním, jen s ním nemusím ve všem souhlasit...

základní myšlence jsem Tě nepochopila, v ostatním se zdá se shodnem, jen ve věcech ohledně filtru se naprosto neshodnem! a Tvoje věta "Nemáš vůbec pravdu!" je hodně odvážná! ;) Ty máš svou pravdu, já mám svůj názor!

Já taky přeci nepsala, že k té lepenkové technice si musím jít koupit lepidlo, karton, barvy, štětce, nůžky, váleček, že se musím naučit to vše používat, pak si taktéž koupit počítač, monitor, skener, programy, umět to do počítače dostat, zpracovat a vložit to na Totem.. promiň, ale tyto věci u zdejších děl nehodnotím (ani u jiných a jinde), to mají zde všechny příspěvky v Galerii stejné... všechny něčím podobným musely projít, takže tohle mi přijde naprosto zcestné sem tahat. Hodnotíš práci uživatele s počítačem a jeho technické vybavení nebo výtvarné dílo?!
To by pak každé hodnocení muselo začítak na 3 bodech, protože uživatel vlastní počítač a naučil se dělat s internetem a Totemem! :))

jinak spousta lidí ani neupravuje své původní fotky, nic se fotit neučili, jen sebrali nějaký obrázek z webu a například ho kruhově rozblurovali zmáčknutím jednoho filtru... to se tu ne tak dávno u někoho dost objevovalo, nevím už u koho.. o takových případech mluvím...

toť vše, teď už jen zbývá se tady (nejlépe na obou stranách! ;)) předvést něčím "hmotným" a ne jen povídáním ;)

dík za výživnou a záživnou debatu (jistě i pro některé další uživatele zde :)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mishka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter