Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Obloha z kolekce podvečer v polích
Autor: sáva (Občasný) - publikováno 28.8.2006 (20:02:08)

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

Hawai na Hané ... fotky bez úprav

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Franta F. (Občasný) - 28.8.2006 > Učitel mi říkal: Fotografem se staneš až dokážeš vyfotit mraky a někdo, kdo tomu rozumí, ti řekne - "Dobrý". Já tomu sice nerozumím, ale ani jedna z těhle fotek mi nic neříká. Bohužel...
<reagovat 
sáva (Občasný) - 28.8.2006 > Dívej se já nejsem fotograf je mi 13 let a občas něco vyfotím, líbí se mi mraky, slunce a příroda a pokud ti příroda nic neříká je tvůj problém! poslouchej svého učitele a měj se hezky a užij si konec prázdnin.
<reagovat 
weitinger (Občasný) - 29.8.2006 >
Body: 4
<reagovat 
weitinger (Občasný) - 29.8.2006 > Mi je sice skoro pades...át, ovšem vyfotit takhle mraky dá dost úsilí. Fandím ti, jen tak dál. Sežeň si žlutý filtr a zkus ho.
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 28.8.2006 > Když už seš tak velká holka tak bys měla už umět číst a vědět na co klikáš. Zaklikla sis "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku", tak se pak nečil když ti někdo napíše něco co ti nejde pod nos.
Takže beru zpět výše napsané a pravím: Hezké fotky - do památníčku ;-)
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 29.8.2006 > Franta F.> to že ti ty fotky nic neříkají mě dál neposune, to je kritika na nic je to povrchní kritika! a ne žádná ("Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku") hlubší! kritika, stejně jak ty kecy s památničkem ;-)
<reagovat 
 Franta F. (Občasný) - 29.8.2006 > sáva> Kdyby ses nad tou kritikou zamyslela tak zjistíš, že je nejen hluboká ale i konstruktivní. Řečeno polopaticky: Focení mraků je velice nevděčná a náročná úloha spíš pro zkušené a nudící se fotografy, kteří se snaží dokázat sami sobě že na to mají. Jako začínající fotografka a milovnice přírody spíš popadni foťák a hledej taková místa jako na tvé fotce Ticho v lese. Líbí se mi i tvá fotka Klasika i když není moc dobře kompozičně řešená. Takže shrnuto: foť přírodu a život kolem sebe, nech si poradit od těch co rozuměj technice (to já moc nejsem), aby byly tvoje fotky technicky lépe provedené a jinak se řiď srdcem (myslím že na to máš). Doufám že je válečná sekera zakopána ;-)
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 29.8.2006 > TheThing> ty... ani nechci, vše má svůj čas ono to přijde
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 29.8.2006 > Franta F.> yes ;-)
<reagovat 
čtenář Minerva - 29.8.2006 > No hrůza, nejhorší je nápis "fotky bez úprav".
<reagovat 
 sáva (Občasný) - 29.8.2006 > čtenář> zase takový konstruktivní příspěvek "Debile"
<reagovat 
Květoslav Polínko (Občasný) - 29.8.2006 > :) ... taky mám doma 3 prdele fotek mraků.
Body: 3
<reagovat 
michalch (Občasný) - 30.8.2006 > Mám dojem, že použitelná by byla ta třetí fotka, ale chtělo by to místo těch malinkých stromů ve předu nějakou větší tmavou siluetu (vhodně zlovéná póza člověka nebo i věci - jen dodávám - bez blesku). Fotka by pak dostala úplně jiný ráz a krásné mraky (které na fotce bezesporu jsou) by se místo ústředního motivu staly jakýmsi dokreslením atmosféry.
Zkus si místo negativních reakcí vzít ponaučení ze zdejších rad ostatních, byť nekteré jsou jen negativní názory, nikoliv rady. Ale bez toho to prostě nejde. Já sem také dám fotku o které si myslím jak je báječná a když si přečtu reakce, tak bych střílel :-) Ale místo toho vezmu foťák, přečtu rady a jdu zkoušet, případně podle rad upravím v kompu. A ejhle, zjistím, že mi vyleze úplně jinak hodnotná fotka.
A ještě jeden subjektivní názor. Vzhledem k tomu, že jsi zvolila tmavé pozadí, dal bych kolem fotek tenký bílý rámeček, neboť spodní část prvních třech fotek a skoro celá poslední fotka splývají s pozadím a je těžké rozeznat hranici fotky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter