Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Typofoto] Potraviny
Autor: RD (Občasný) - publikováno 9.9.2006 (00:19:59)
Severni Morava


Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 9.9.2006 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 9.9.2006 > vítr měl hlad
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > Já jsem úplně rozpolcený člověk, nevím, jestli mám vkládat dřív TypoFoto nebo nefoto, ohrožuje to moji integritu, přestávám koordinovat své pohyby a to se radši ani nezmiňuji o činnosti šedé kůry, ta je stále šedivější a šedivější a šedivější
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.9.2006 > Janahe> Nech si poradit od starsich a moudrejsich: Vkladej Typofoto - to je jedinny zpusob, jak se vyhnout «split-anxiety». Ta pronasleduje kazdeho, kdo nezije v souladu se svym svedomim.

Ta seda kura - to je jeste dobry. Pockej jak budes trestit, az ti zacnou sednout vlasy.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > doupovec> Pche, mám zásoby henny.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.9.2006 > Janahe> Nojo, ale to by byla existencialni lez. A ja si o Tobe myslel, ze ses moderni samostatna zena - aspon o tom nekde pises, uz si nepamatuji kde.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > doupovec> 

O modernosti nebyla řeč. Byla řeč o tom, jestli se mámy mohou nezúčastnit soutěže.

Existenciální lži mi nedělají žádné potíže, lžu jako když tiskne. Svět si přeje být klamán, takže je to vlastně lež milosrdná.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 9.9.2006 > Janahe> Pokud budes lhat, nikdy se nestanes dobrym - treba - fotografem. Jeden velky filosof rekl: «K pravde se nemuzeme prolhat».
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.9.2006 > doupovec> 

Ve světle pravdy se vyjevuje, že moje vlasy mají akutní potřebu henny. A taky jsem se učila, že každému podle jeho potřeb.

 

Já tedy nechápu, že ti moje šediny tak leží na srdci - nemáš ty pleš?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> Ples bohuzel nemam - by si me lidi vic vazili a mozna i pousteli sednout v tramvaji.

Na srdci mi nelezi ani tak Tve sediny, jako to, ze Ti asi nikdo nevysvetlil, ze pravda nemuze zjevovat nic jineho, nez sama sebe. Pravda Ti muze pouze zjevit, ze Tve vlasy maji takovou a takovou barvu. Ze maj potrebu tej heny (predpokladam, ze je to naka barva na vlasy) s pravdou jiz nesouvisi.

«Kazdemu podle jeho potreb» - to uz tady bylo, a slysel jsem, ze to pry nefungovalo.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> 

No to mi teda fakt nikdo nevysvětlil - protože všechno, co pravda zjeví, už dávno není ona. Ale zato toho zjevuje daleko víc, než se odvážíš vůbec doufat. A to nejdůležitější, co pravda ukazuje, vůbec není to, jak věci jsou, ale jak mají být. A já poslušna hlasu pravdy patlám si na hlavu hennu, i když mě to nebaví. Ostatně si ji na hlavu patlala i Kleopatra, tak to nemůže být nic špatného.

Hlavně nefungovala ta část: >Každý podle svých schopností<


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> «A já poslušna hlasu pravdy patlám si na hlavu hennu» - a poslouchas neco jineho nez pravdu, protoze ta ti proste todlenc neni schopna rict.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> Ty ji podceňuješ, však ona ti to jednou vytmaví. Nebo i vysvětlí.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > Janahe> Co to zas podcenuju? Hennu, pravdu neboco. Pokud podcenuju pravdu (na hennu nemam nijak vyhraneny nazor): «A to nejdůležitější, co pravda ukazuje, vůbec není to, jak věci jsou, ale jak mají být.» Navzdory tomu poslusna svych napr. prani etc. patlas, i kdyz te to nebavi. Pravda nezjevuje tuzby. Navic to dobre vis, a presto nazyvas vuli/zvuli pravdou. To neni vubec hezke k sirokemu publiku, ktere sleduje nasi handrkovacku.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 10.9.2006 >  
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter