Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slaďoušek
Autor: boni (Občasný) - publikováno 8.9.2006 (18:37:52)


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 9.9.2006 > Tady s tim moc neuspejes. Ale zkus to u Knizaka.
<reagovat 
 boni (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> no já stejně fotim jen tk rpo radost víš.:) já nechic mít nějaký profesionálí fotky
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > boni> To jakoze radost a profesionalita se navzajem vylucuji?
<reagovat 
 boni (Občasný) - 10.9.2006 > doupovec> no jak kdy...taky kdyz varis pro radost nepotrebujes aby to bylo uplne skvely ..vystacis si s dobrym jidlem....a kdyz vari profesional tak to chce mit presne tak jak to ma byt! :)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > boni> Nesmis se zas tak podcenovat.
<reagovat 
čtenář oslotron - 23.9.2006 > na toho pablba doupovce možno narazit u mnoha příspěvků a povětšinou se omezuje na jízlivou kritiku,asi je to trochu omezenec.já za tu fotku děkuju(je mimochodem parádní)i proto,že se při právě prodělávané borelioze do lesa nechystám.ale takhle jako bych tam zas byl...
<reagovat 
 boni (Občasný) - 23.9.2006 > čtenář> dík..já mám ráda když neěkdo píše a hodnotí..bohužel už ani moc lidí nehodnotí ani nereaguje...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.8.2007 > včera jsem byl v lese, ale fotit houby by mě nenapdalo, ale nic proti, samo sebou, je to příjemný, na ně mrknout i tady.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter