Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci hrádek z kolekce cesty
Autor: air (Občasný) - publikováno 10.9.2006 (21:59:45)
další v kolekci>
s dobou....


Poznámky k tomuto příspěvku
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > TheThing> Spis hustej.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.9.2006 > TheThing> Jo
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > tak to tu jeste nebylo! uz jsme tu meli dost hrozive ramecky, ale toto je favorit! ;) nezlob se, ale z prumerne fotky se diky kycovitemu nehodocimu se ramecku stal podprumer...
<reagovat 
 air (Občasný) - 11.9.2006 > Mishka> díky za kritiku, byl bych velice rád kdyby jsi mi poradila jak se toho rámečku zbavím.... díky:))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.9.2006 > air> jak zbavis? predpokladam ze nebyl soucasti krajiny, takze jsi ho tam nejak asi domontoval, ne? ;)
<reagovat 
 air (Občasný) - 12.9.2006 > Mishka> hmmm, tak díky za radu....
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.9.2006 > air> jak Ti mam radit? Ty jsi tam ten ramecek musel dodatecne domontovat, soucasti krajiny jiste nebyl! tak se me neptej, jak se ho zbavis.. proste ho tam priste nedavej! ;)
<reagovat 
 air (Občasný) - 14.9.2006 > Mishka> jenom jsem se zeptal, jestli nejde dát pryč, když ne tak to řeknu... zatím se měj:)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.9.2006 > air> ??
1) pred tim, nez jsi tam ten ramecek domontoval, jsi mel asi tu fotku "v syrovem" stavu bez ramu, tak proc neco slozite "odmontovavat", kdyz by to melo bez toho ramu existovat?
2) riznout by to samozrejme slo i z tohoto, ale proc?!
<reagovat 
 air (Občasný) - 15.9.2006 > Mishka> no, aspoň jsem se ponaučil pro příště:)))
a co si myslíš o tý fotce?......

<reagovat 
Maui (Občasný) - 24.9.2006 > Až na rámeček... pěkný
<reagovat 
čtenář oslotron - 23.9.2006 > ta fotka je pohádková,strašidelná,tak trochu i Ladovskej vodnik by se tam moh někde pochechtávat chachachjááu-rámeček oškliv,ale nebejt toho humbuku kolem,asi bych si toho nevšim.ale někerý lidi se prostě upínaj na natoserepesácký detaily.
<reagovat 
 air (Občasný) - 24.9.2006 > čtenář> dík, z chyb se člověk učí, ten rámeček jsem tam dávat nechtěl, ale jsem tady chvíli a pomalu se do toho dostávám:)))

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter