Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Umelcovy deti
Autor: RD (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 12.9.2006 > ty mas deti, jo?? ja ze ti je tak 19-20.. coz se ale vlastne nevylucuje..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.9.2006 > toono> Jo, jo. Mam deti. A dobrovolne. Sice jsem nikde nenapsal, ze todlencto jsou moje deti, ale vidim, zes mimoradne bystrym pozorovatelem a hned rozpoznas, kdo je tady Umelcem, obzvlaste Nefotoumelcem.
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2006 > já myslel že ti nebude víc než deset
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 12.9.2006 > Ti nevím jestli bych dala svý dítě do nefota-vlastně vím že nedala.Ještě když je toto vlastně úplně normální rodinný foto.(a taky já osobně jsem alergická na tyhle blábláblá pod fotkama)
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 12.9.2006 > koleno zavazí, dětičky vypadají jak po strašidelné pohádce, líbí se mi to (nefoto to asi nebude, ale kdo to ví?)
Body: 4
<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.9.2006 > brunoK> Ani mi nerikej, ze to nebude nefoto, nebo se du hned obesit (to koleno neni jedinna prednost).
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.9.2006 > brunoK> asi jim prave doupovec neco predvadel..
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.9.2006 > doupovec> 

Hned se neoběšuj, nesmělo by se v tvém domě mluvit o provaze, prostě musíš mít větší rozptyl, jedna fotka nestačí. Při dostatečné šíři záběru se i do nefota trefíš, i když se zdá, že vlastně nikdo neví, co to je, takže bys silou mohl prosadit tuto fotku jako vzor. Že by třeba vyšoupla i jitrnici?

Jinak je to fotka pěkná. Zajímalo by mě, jestli je to objetí oboustranně dobrovolné.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.9.2006 > toono> neco z typofota..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.9.2006 > Janahe> Myslis, ze bych to mohl prosadit silou? To by se hodilo, jeste o tom popremejslim.

Soudim ale, ze tematicky sotva vysoupne jitrnici. Jitrnice rad kazdej, zatimco na deti se dneska sere. (Pro sichr jsem uz predevcirem vyfotil zbytek uheraku, nez zmizi.)

Myslim, ze obeti je opravdu «oboustranně dobrovolné». Holka je starsi a dominantni, kluk je mladsi a podajnej - perfektni natury pro dnesni dobu.
<reagovat 
iii (Občasný) - 27.11.2006 > ked mysliis...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter