Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NE!FOTO
Autor: surma (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 14.9.2006 > jé, asi mám ten stejný foťák :)
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 15.9.2006 > Škoda že není vidět ta slečna co jí kouká pod sukni ;-)
<reagovat 
stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > jako nefoto je to blbost!ale to je tvůj problém!
Body: 1
<reagovat 
nefoto (Občasný) - 14.9.2006 > Pro zařazení do soutěže má příspěvek malou velikost.

Z pravidel: Kratší strana zveřejněných fotografií nesmí být menší nežli 600 bodů, delší strana nesmí být kratší než 950 bodů.
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > nefoto> nechci ti do toho kecat ale mě se zdá že to odpovídá (velikost)
<reagovat 
 nefoto (Občasný) - 15.9.2006 > stín mrtvých> Teď už ano, autor přidal padesátipixelový rámeček
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.9.2006 > stín mrtvých> Jenže rámeček se nepočítá, hahaha
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > Janahe> to si vyřid ze Surmou a s porotou já vidím že fotka odpovídá! a co ty považuješ za rámeček je fotka nebo nefoto! jsou to Pix toho díla - né ramečku dělaném v programu Totemu... tak o co ti jde? ale to bude asi na tvou hlavičku moc!? tak se tam zase dohádejte v porotě udělejte si jasno a pak mi dejte vědět!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.9.2006 > stín mrtvých> Co jsi tak vzteklý? Padají z tebe samé nadávky, to je známka nízkého sebevědomí.  Vždyť ty jsi přece hvězda, tak co tě žere? Mně je tvůj rámeček koneckonců srdečně ukradený, já v porotě nejsem. Mimochodem nikde jsem nenašla ani slova o tom, že rámečkem se míní rámeček dělaný v Totemu.
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > Janahe> dobře a jak rozeznáš co je záměr a co rámeček třeba je to záměr to co je kolem fotky?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.9.2006 > stín mrtvých> Opakuji, že nejsem členem poroty, takže to rozeznávání naštěstí není na mně. Ovšem v tomto případě bych i při své nedostatečné inteligenci řekla, že se jedná o jednoznačný záměr přidat pár pixelů. Což jistě není zdaleka takový hřích, jako třeba hodnocení vlastních příspěvků.
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 15.9.2006 > Janahe> nahoře jsem ti napsal at si to vyřídíš ze surmou a zatím se bavíš jen se mnou tak oco ti jde puso... a porota nejseš tak mě máš asi ráda
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.9.2006 > stín mrtvých> Asi
<reagovat 
 surma (Občasný) - 16.9.2006 > stín mrtvých> a ty jseš v porotě že se do toho štveš!? myslím že ten obrázek stáhnu a dám do soutěže nový, když vás tak štve, s odstupem času si myslím že se ani obsahem do "nefota" nehodí... tak nevím nač ten virbl
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.9.2006 > surma> Jestli to není způsobeno tvou přirozenou agresivitou? Na to rozdvojení bacha, aby ses posléze nepopral sám se sebou
<reagovat 
 surma (Občasný) - 16.9.2006 > Janahe> jestli ty problémy nepřitahuješ ty... všiml jsem si kam přijdeš tak tam jsou nebo vzniknou... myslím že už si se tady asi rozhádala se všemi... už mě nudíš... nechce se mě stebou diskutovat to už jsem ti jednou řekl, ale to jsi nepochopila tak ti to řeknu durazněji co máš s jinýma mě nezajimá, ale do mě se neser!!! a jestli si myslíš že stín mrtvých je surma tak diskutuj raději sním mě to nezajimá a to myslím vážně!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.9.2006 > surma> Arogantní a vulgární jako obvykle, ty se neumíš chovat slušně, co? Nesleduješ mě příliš dobře, s nikým jsem se zde nerozhádala - kromě tebe ovšem a tvého dvojníka. Takže to si myslíš opravdu poněkud špatně. Ale mysli si, co chceš, a rozhodně se mnou nediskutuj, já o to naprosto nestojím. Jenže ty musíš mít poslední slovo, že? Takže mi ještě něco peprného budeš muset napsat.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 17.9.2006 > Janahe> cao bella...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter