Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Šeptal jsi mi z kolekce Múzou políbená
Autor: prelda (Občasný) - publikováno 17.9.2006 (16:54:34)


 Rambonaut (Občasný) - 18.9.2006 > prelda> 

Omluva...přestřelil jsem....asi tím pondělím...

 

k tomu prvnímu: četl jsem špatně tvůj nick (četl jsem prdela:)), tak proto jsem klik

 

K tomu druhému: nemlátím, jen upozorňuju...ale to jsi už asi poznala, že lidi na totemu jsou hodně kritičtí (hledají cokoli, čím by se dalo rýpnout, např. překlepy), umachrovaní, znalci, kteří přesně ví, rádi to dají najevo (ikdyž leckdy o tom prd ví) a hlavně nemají rádi podobnou (sice tahle je trošku lepší) deníčkovou poezii (kamarádka, láska, smska... - ee)

Ale pokud vydržíš, tak určitě ti někdo napíše plodnou kritiku, ze které případně budeš čerpat...

 

třeba já:)))

tak teda: místy je to až příliš doslovné, jako bys prostě jen říkala, co si myslíš. Zkus se trochu víc odvázat, zaexperimentovat, spojovat nespojovatelné a dojdeš na mnohem zajímavější obraty.

Je fajn, že se držíš klas.veršů, ale zkus si počítat slabiky, aby to ladilo.

 

potom, co jsem napsal si možná koleduju kritiku své kritiky:D i to se může stát...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rambonaut
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 0 0 0 1 1 7 8 10 (12)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter