Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Desperately Hunting for Nefoto 03
Autor: RD (Občasný) - publikováno 17.9.2006 (00:40:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 17.9.2006 >

Hm, to je jak trojdílný oltář. Já teda lupu mám, ale není mi nic platná, myslela jsem, že dílo třeba spíš pochopím, když si kousek přečtu. Řekla bych, že toto je skutečně nefoto, přímo trojjediné, ale ta nečitelnost mně zklamává.

Jinak je to jezevčík ještě jezevčíkovitější než Google, předpokládám, že soutěžní velikost zašleš na pokhara@centrum.cz.


Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.9.2006 > Ještě se kousek posuň, ať jsi vedle SofiG, máte to jako dvě varianty téhož
<reagovat 
RD (Občasný) - 17.9.2006 > To teda nechapu: Ja poslal sirku 1.500 px (toz si tim padem zpocitej vysku) a vidim, ze mi to srazili na nejakej blbejch 1.000. Takhlenc svet a Totem pronasleduje prave a nefalsovane Nefotografy!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.9.2006 > doupovec> To právě musíš umět Totem obelstít, jinak je velikost větší varianty limitována  1000 px. A ještě ti to Totem při tom surovém zmenšení rozostří.  S jezevčíkama jsou problémy, proto je tu pokhara.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.9.2006 > Janahe> Muzu tam poslat original? Ten ma 68 MB. Pak se to da i cist.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.9.2006 > doupovec> 

To teda nevím, co snese centrum. Spíš bych řekla, že ne. Ale můžeš ten originál poslat přes úschovnu, Minerva si s tím poradí.

Ty máš takhle veliké fotky? To chápu, žes nad mými ohrnoval nos. Děláš z toho plakáty?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.9.2006 > Janahe> Esli ma Minerva FTP, at mi - prosim pekne - posle adresu a heslo.

Ja rad hodne pixlu jelikoz jsem si poridil velkej a levnej harddisk. Plakaty obcas delam, ale jenom na kseft a nechlubim se tim, jelikoz neni cim.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.9.2006 > doupovec> 

Minerva se někde fláká, musíš počkat.

Ono nejde jen o velikost harddisku, jak rychle se ti snímek uloží ve foťáku, to mě zajímá. Protože mně to trvá několik vteřin při velikosti málo přes jeden mega. Když chci lepší fotky, trvá to asi půl minuty, ne-li víc.


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 17.9.2006 > doupovec> 68 mega je na mail příliš. Buď www.edisk.cz nebo www.uschovna.cz. Skutečný smysl ale nemá ani jediné, tak jako tak to zmenšíme na JPEG přiměřené velikosti (1000-2000px). Takže jedině pokud to někomu přijde vtipné.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.9.2006 > Janahe> Mi se uklada (DCR-16-20MB) za ca. 1 vterinu. Kupuj Kodak. (Doufam, ze mi priste za tu reklamu daji slevu.)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 18.9.2006 > Minerva> Autor se omlouva, jelikoz dyz to psal, tak byl pod vlivem znacneho mnozstvi cerveneho vina a dival se do slozky, ktera se jmenuje «TIF» a neuvedomil si, ze ma slozek vic. V naprosto strizlivem stavu pote predpisove odeslal 3 ks. Nefota na predepsany mail, vsechny tri maji delsi stranu vetsi nez 1.000 px.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.9.2006 > doupovec> Tiše závidím a jdu spát. Bude se mi zdát o Kodakách. Možná i o Vlkodakách.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.9.2006 > Janahe> Sladke Kodakovske sny preji! (Snad jeste vetsi sleva, print beru ssebou priste do obchodu.)
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 > nic
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter