Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nikdo mi z té tíhy nevzal tvar...
Autor: vikinga (Občasný) - publikováno 18.9.2006 (19:46:01)

někdo mi z té tíhy nevzal déšť

jen vřed se tváří kyslost nerozkvést

někdo mi z mé pýchy nevzal tvář

vždyť pal! je tváří stejné jako kvést

 

a jako řež! a řezům přiznal chléb

kde ticho tmy je tikot vředných cest

zde vést mě smíš jen tam kde skončí žel

leč dmýchat zdí je stejným - průstřel skel

 

někdo mi z tvé síly nedal žal

když skal je stejně pevných jako včel

s ním brouzdat smím jsem přeprůbojnost sfér

 

a v řeznost chlév a něžnost po okraj

lze cesty smést a v bliznách zbrodit kal

je nikdo, kdo z té tíhy sebral tvar?



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 18.9.2006 >

Stejně, teď přemýšlím, co to je hlubší kritika.Hlubší, pokotníky, normál...

No, už zase připluli se svými lodicemi a zatnuli do totemu dvojitou sekeru.Trčí a široko daleko nic podobného.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 18.9.2006 > v teorii nejsem moc dobrý, tak abych se neztrapnil, ale neulehčila sis to trochu moc těmi jednoslabičnými asonancemi?
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 18.9.2006 > ariel> No, ono vymyslet dobrou asonanci v češtině zrovna jednoduché není, protože drtivá většina asonancí jednoduše zní jako nepovedený rým. Tady jsem se chtěla pokusit o tu dobře znějící a pokud možno rytmotvornou, takže z mého pohledu to ulehčení nebylo, ostatně jednoslabičných slov končících na -al, resp. -ar je v češtině docela dost a já mám doufám dost vysoké IQ, abych jich ještě pár našla :-)))...
<reagovat 
probably (Občasný) - 18.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
macho (Občasný) - 19.9.2006 > Líbí rytmem i sdělením, trochu ruší vřed a vředných, ale pro vyjádření asi z tvého pohledu podstatné :-))
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 19.9.2006 > wow
Body: 5
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 19.9.2006 > pomalu jak májův mách .))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S...třepem (Občasný) - 19.9.2006 > dada?
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 19.9.2006 > S...třepem> Nene...
<reagovat 
 S...třepem (Občasný) - 19.9.2006 > Vikinga> tak křížovka?
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 20.9.2006 > S...třepem> Vidíš tam snad čtvercová políčka a k nim nějakou legendu???
<reagovat 
 S...třepem (Občasný) - 20.9.2006 > Vikinga> po pátém čtení ano :-))
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 22.9.2006 > S...třepem> Správně, Watsone :-))
<reagovat 
S...třepem (Občasný) - 22.9.2006 >

když já tyhle slovní onanie nerad Sherlocku. "Jen vřed se tváří kyslost nerozkvést", nebo: "přebůjnost sfér"  :-)))) to mě fakt rozesmálo. Jo: "a v bliznách zrodit kal" to je taky dobrý :-))))

Celé se mi to zdá jako křečovitá hra se slovy, která je výsledku směšná a kontraproduktivní. Podívejte, jak umím tu češtinu pěkně zprznit a zauzlovat! Gratuluju!     V těhle klapkobřinkostrojovejch hrách seš možná za chytráka, ale nakonec skončíš sám/a na hromádce svejch čistonosoplen.

PS: Neber si mou ostrost osobně, jen sem z podobnejch hámotin už přebroušenej a tys mi vlezla do cesty  


<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 23.9.2006 > S...třepem> Naprosto v pohodě, ani si to neberu nijak úkorně, protože moje ambice v literatuře se sunou úplně jiným směrem a takovéto věci, které mám mmch jen zde na Totemu, jsou spíš takovým lingivistickým cvičením v rámci tzv. - jak já s oblibou říkám - "akademického postmodernismu", což je de facto dneska už docela hanlivá nálepka:-)
<reagovat 
 S...třepem (Občasný) - 23.9.2006 > Vikinga> 

OK. To beru.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.10.2006 > jako formální cvíko hodně dobrý, a navíc to není beze smyslu :o)
a malinko je to jak hodně dobře zrytmizovanej Lyryk v sukních, chichi - nebo to dělá jen ten font?? ;o)
Body: 5
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 9.10.2006 > Kelly> Asi budu od teď za literárního ignoranta, ale já opravdu netuším, jaký je Lyrykův oblíbený font:-) A že ho občas i čtu :-)))

<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.10.2006 > Vikinga> přesně tenhle velkej tlustej boldovanej árijec ;o)
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 14.12.2006 > jojo, slovní onanie...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter