Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] [Pro porotu]: Arlene (Ikonografie moravskych barev)
Autor: RD (Občasný) - publikováno 21.9.2006 (00:16:15)


Poznámky k tomuto příspěvku
Pilla (Občasný) - 21.9.2006 >
Body: 2
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 21.9.2006 > ???
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 21.9.2006 > To snad je vážně nefoto
<reagovat 
  RD (Občasný) - 21.9.2006 > Janahe> Prosim Te, bud tak hodna a nezpomen to stejne sdelit Arlene. Ja zase, coby dik, vyrobim Nefoto jen pro Tebe.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.9.2006 > doupovec> 

S Arlenou beseduje Minerva, já anglicky jaksi spíš mlčím. Docela plynně.

Nemám nic proti svému osobnímu nefotu, ale aby ses neukvapil, já na rozdíl od Arleny nejsem členem poroty, já jen všechno řídím zpoza rohu, ale na to, kdo dostane vítěznou pokutu, vliv nemám.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 21.9.2006 > Janahe> Kdyz umis plynne anglicky mlcet, tak anglicky mluvit je sehr einfach vec: Rekni ji treba: «Helou Arlene. Ai laik jor wrajtings veri match end Doupovec lajks it ivn mor. He mins det ju ar match mor betr rajtr den dzis filosofr in aur ketlog. And his (ai min Doupovec, ju si, he he) Nefoto ispeschrli mejd for ju, is absolutli best of ol piktchrs.» No a jeto.

Utikam k sousedovi pujcit si makro-objektiv, abych Ti udelal radost. Zkusim vyrobit dve Nefotky, jednu za tutohle sluzbicku a druhou za dobrou radu, kterous mi pred casem dala.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.9.2006 > doupovec> 

Strašná řeč, tahle angličtina. Nad tím "ispeschrli" jsem si lámala hlavu, vypadá to děsně. Pleteš do toho němčinu, kdo se v tom pak má vyznat.  Radši mlčím jako ryba.

Nevím, jestli mi makro objektivem uděláš radost, přestal mi fungovat zoom a ty mi to tím jen připomínáš. Jak já budu žít, když si ani blechu vyfotit nemůžu?


<reagovat 
 čtenář Minerva - 4.10.2006 > doupovec> Se netrefuj do Arleny! Náhodou její vhled do umění je v mnohém pozoruhodnější než úvahy jistého filosofa.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 21.9.2006 > Janahe> "ispeschrli" - toz si predstav ispesrli a nad tim druhym «s» hacek. A ted muzes pokracovat. Nemcinu, nebo presneji vassrpolstinu, pletu do cestiny, ne do anglictiny.

Uz jsem si prines domu pujceny objektiv i s navodem k pouziti a ruznou odbornou literaturou. Doma ale nemame ani jednu blechu, tak si budu celou noc lamat hvalu, cim jinym bych Te mohl potesit.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > čtenář> Kromě toho je hezčí.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.9.2006 > doupovec> Blechu doma nemáte? Co jste to za lidi?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 21.9.2006 > Janahe> Coek holt nemuze mit vsecko, co by na to rekli chudi v tretim svete.
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 > ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter