Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] [Pro porotu]: Michal (Slozite Praha)
Autor: RD (Občasný) - publikováno 22.9.2006 (00:21:02)


Poznámky k tomuto příspěvku
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.9.2006 > Vravel si že budú orgány..a nie policajné orgány:)) Zaujímavá perspektíva, ale málo provokatívne, málo diskutabilné:))
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > Karhaj(Sinner)> Ona cela tato serie [Pro porotu] je vlasne pouze pro cleny poroty a jen jednotlivy jmenovany clen (poroty) je schopen rozpoznat mimoradnopu hloubku a originalitu partikularnich del. Divaky tim bohuzel obtezuji, protoze to jinak poslat nemuzu.

«Vravel si že budú orgány» ... rekl jsem, ze budou ceske organy. Neboj, budou! Jen co dokoncim emocionalne-esteticke korumpovani poroty.

«Zaujímavá perspektíva, ale málo provokatívne, málo diskutabilné» Svym zpusobem to neni ani tak moje vina. Fotka je inspirovana mym dnesni velikym vzorem, nahore jmenovanym clenem poroty. Podivej se na: http://www.totem.cz/enda.php?a=133911
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.9.2006 > doupovec> Tak z vlastnej skúsenosti viem, že keď robím niečo na objednávku nedopadne to dobre..mohol by si pomedzi to dávať aj Tvoje spontánne práce, nech sa odreaguješ, lebo to NEFOTO začínaš brať privážne:))
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > Karhaj(Sinner)> Mily Karhaji. Ja uz se na objednavku nadelal nesmyslu, skoda mluvit. Ale z neceho zit musim. Sak pockej az budu hotovej s porotou. (Organy budou, neboj.)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 22.9.2006 >

Začíná se to docela vybarvovat. Jsi evidentně studijní typ, docela jsem zvědavá na to makro, ale nezapomeň, že já nejsem v porotě.

Možná by to bylo lepší hezky pohromadě jako jeden příspěvek.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > Janahe> Dyz neco nevim, tak si to nastuduju nebo si necham poradit; treba od Janahe nebo od pratel ze skolky. Makro prijde, uz se na tom pracuje, budou tam samozrejme dve J a bude to nezne a femi. Porotu uz mam zmaklou celou, postupne - jak den se s dnem mijet bude - uvididi/s.

«Možná by to bylo lepší hezky pohromadě jako jeden příspěvek» Tezko, protoze my Mekari jsme na Totemu diskriminovani. Woknari tam toho muzou nacpat kolik chteji, ale my jenom jeden obrazek. Ti z nas (Mekaru), kteri maji up-to-date system uz nastesti nemuzou pouzivat tek prisernej Exploder, od tech s tema malejma a mekkejma.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.9.2006 > doupovec> 

Aha, tak to už chápu všechno. Moje sestra je zase diskriminována Macem, myslela si, jak si pomůže, chacha.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > Janahe> Ktera sestra? Je na fotce? Doufam, ze «Macem» minis Apple Macintosh. Ten nikoho nediskriminuje, vsichni diskriminujou jeho. Hlavne Woknari.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.9.2006 > doupovec> Vpravo. Jo.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.9.2006 > Janahe> Nadherna holka, skoro jako ta moja. Navic dospela v rozumnou a racionalni zenu, aspon co se volby operativniho systemu tyce.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.9.2006 > doupovec> http://www.totem.cz/enda.php?c=31484
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.9.2006 > Janahe> D+5
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 > vrchny stvorec lepsi celku, asi .)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter