Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
02
Autor: Ondrušek (Občasný) - publikováno 20.9.2006 (14:28:31)


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 22.9.2006 > anatomie mimo. technika kresby neudně mimo. výraz mimo.
zkrátka MIMO
Body: 2
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Prokletí> Uznávám, je to hnus.
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.9.2006 > Rozmazávanie nemám rád, tvár nemá dodržaný kanon, vlasy nie sú dobre nakreslené, ruky nie sú rovnaké, palec na ľavej nohe je nejaký čudný, stredová kompozícia nesedí, ale aj tak sa mi to niečím páči, teším sa na ďalšie...:))
Body: 3
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Karhaj(Sinner)> S odstupem času se mi to samotnýmu hnusí.

<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 21.9.2006 >

Postava mi připomíná jednu kýčovou pohlednici z 50. let minulého století socialistického realismu. Postavě chybí holubice míru v levé a srp nebo kladivo v pravé ruce. Takovéto motivy byly v té době opravdu vážně míněné. Podporuje to i kýčovité "oblečení" do větviček. Pozor na anatomii - obrys postavy je spíše mužský  - žena by měla širší boky a užší ramena, zde se hrudník rozšiřuje jako u muže - tedy- mužská postava s ženskými prsy a deformovanými rameny - ta jsou naopak úzká. Obě horní končetiny jsou proporčně nesprávné (moc dlouhé). Nejlépe vyšly dolní končetiny. Vlasy otřesné, něco tak hrozného se nevidí každý den. Obličej - zbytečně silně vyznačené oči, ústa nos. Pozor na plastické vyjádření krku.


<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Minimalista> Krásnej rozbor věci. Díky za něj.
<reagovat 
čtenář behounek - 20.9.2006 > v nahledu to vypadalo mnohem lepe, ruce jsou moc dlouhe...
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > čtenář> To mě mrzí, nerad bych někoho klamal. Pokusim se s tim něco udělat(zlepšit obsah).
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 21.9.2006 > ano, ruce dlouhe, pak je zvlastni natoceni brich a pak zas zpet trupu, ktery se rozsiruje a pak se na nej nevejdou uzka ramena/pokud chces vetsi prsa, netreba tak rozsirovat hrudnik..ale hezke nohy
Body: 3
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Lumig> Díky, je to tak. Nevim už na co sem myslel, když sem to kreslil, ale ten obrázek to asi nebyl.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter