Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] [Pro porotu]: Patrik (Mesto)
Autor: RD (Občasný) - publikováno 24.9.2006 (00:18:32)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 24.9.2006 > Mírně ztřeštěný, zábavný a barevný holčičí svět nabízí Bravo Girl! všem −náctiletým dívkám, které už začali zajímat kluci, snadné triky pro krásu i módní trendy dostupné z mamčiny peněženky. Počtou si tady ale i holky s bolavým srdíčkem, ať už kvůli Němu, kvůli Ní, té zrádkyni, anebo kvůli té věčně protivné třídní učitelce. I doma to občas zaskřípe a Bravo Girl! ví, co s tím.
<reagovat 
Asparagus (Občasný) - 24.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 24.9.2006 > Tak Tvoju systematickosť naozaj obdivujem, aj keď je svojím spôsobom hrôzostrašná..ja by som napr. nechcel, aby sa mi objavil Doupovec pred vchodom do domu..:))
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Karhaj(Sinner)> Mas strach o sve zasoby vina, co?
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> :)) Do pivnice by som Ťa veru nepustil:))
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Karhaj(Sinner)> To vod Tebe neni vubec pekny! To dyby ses stavil u nas, tak Ti dokonce prinesu domaci uzeny po kazdej treti flasce. (Pozdejc by to nosila zena.)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > To by mě docela zajímalo, odkud jsi čerpal studijní materiál, vždyť ten člověk se chová jak liška Ryška a pečlivě za sebou zametá stopy?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> http://www.kpe.cz/images/fotogalerie/mesto_22_5.jpg
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> Subs.:

http://www.kpe.cz/index.php?page=fotosoutez&subpage=fotogalerie&subpage2=mesto&number=22
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> 

Neuvažoval jsi někdy o detektivní kariéře? Já se ti klaním.


A tyhle jsi našel?:


http://www.totem.cz/enda.php?a=104605

http://www.totem.cz/enda.php?a=104596

http://www.totem.cz/enda.php?a=100130

http://www.totem.cz/enda.php?a=100040

http://www.totem.cz/enda.php?a=97910

http://www.totem.cz/enda1.php?a=104606&up=azlO0Eq.pltwI3926

http://www.totem.cz/enda1.php?a=104610&up=azlO0Eq.pltwI3926


<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> S Vnitrem to uz dal neslo.

«A tyhle jsi našel?:»

Ne vsechny, jenom nektere - milujice pleonasmy. Ale toto jsou dokonaly Nefotky, takovyto zbesily strileni od pasu coby ryze muzsky vyraz vlastni umelecke impotence. Ja mnohem radej ty klise, to je tak na urovni myho chapani.

<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> 

No mně jde spíš o to, jestli dotyčného nastuduješ a pak po zralém uvážení vytvoříš něco jako jeho koncentrát, nebo jestli najdeš jednu fotku a spokojíš se tím, že ji uděláš  v bleděmodrém.

Ta fotka města, ze které vycházíš,  mi totiž vůbec nepřipadá jako pro S.P. typická, mohu se mýlit, paměť mám děravou, vizuální nemám vůbec žádnou a ten padouch všechno furt maže. Kromě toho jsem omezená na Totem, jestli má či měl nějaké fotky jinde, tak o těch nevím nic. Takže to neber jako kritiku, toho bych se neodvážila.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> No, ja se snazim jak nejlip dovedu. (Navic Denisu si mi vubec nepochvalila! - a tam jsem si v tej mokrej trave zaspinil gate a jeste sem si to slizl za poztraceny klamerky.) Ja se jen snazim inspirovat se dily clenu poroty, kteri, anzto jsou v porote, tak sou urcite hodni nasledovani. Vlastne se jenom ridim Tvou radou.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> No a esce bych rad dodal, ze mimo jine jsem velice ohleduplym clovekem, a pripada mi neslusne pripominat autorovi jeho vlastni impotenci, ale tim klise si snad prece jenom ziskam jeho prizen.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> 

Členové poroty že jsou hodni následování? Kdo ti řekl tuhle blbost? Prostě bylo třeba někomu zabránit v účasti a porotce se účastnit nesmí.

Tak jo, Denisu ti dodatečně chválím, jen mi tam schází ještě někde vhodně umístěný přemýšlivý dívčí obličej.

 

Jakou radou? Znervózňuješ mě.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> « ... a porotce se účastnit nesmí.» Ale rozhoduje, a je si treba ziskat jeho/jeji prizen!

« ... přemýšlivý dívčí obličej.» Kde nic neni ...

«Jakou radou?» No, jakoze to mam resit silou. Byl jsem z toho dost nestastny a nervozni, az behem mych vlastnich narozenin mi pritel historik udelal analyzu pouziti sily v ceske historii, a hned jsem byl min nervozni.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> Ale to špatně interpretuješ mou radu. Ty neprosazuješ silou své pojetí nefota, ty uplácíš členy poroty a to ještě tak japně, že se nebudou moci rozhodnout, jestli mají být potěšeni nebo uraženi, takže tě budou pro jistotu ignorovat a ty pozvolna upadneš do zapomenutí. S psychologem ses měl poradit, ne s historikem, historik vždycky přijde s křížkem po funuse.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> Tak to se teda mylis a ceskemu narodu ani zbla nerozumis. I kdyz uz byl pekne pod parou, tak mi logicky vysvetlil na zaklade dukladnych studii klasiku od Palackeho po Patocku, ze v Cechach se pouziti sily uspesne transformovalo do trech nasledujicich kategorii:

1. Korupce ekonomicka (V mem pripade nepripada v uvahu, jelikoz jsem strasnej zgrd.)

2: Pres postel (V porote je trosku moc chlapu.)

3: Lezenim do prdele.

Vic moznosti nebylo, takze mi zbyva ta posledni; dobre veda, ze v Cechach musim pouzivat ceskych metod.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> «a to ještě tak japně» se jenom prizpusobuju, aby me pochopila i porota.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> Ale já ti žádnou transformaci neradila, tak to na mě neházej. Já se učím u Minervy, ne u českého národa, jediný způsob sebeprosazení je otevřeně pěstí ostatním do nosu.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> Samo ze ne. To pretransformovaly miliony mych milych krajanu, a mi osobne zase schazi ty jemne nuance typicke pro latinske vzdelani.
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 > mesto
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter