Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[NEfoto]Sluneční..
Autor: Verushkaa (Občasný) - publikováno 23.9.2006 (20:32:16)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 23.9.2006 > Pěkné, ale na mě moc zlaté. Trochu bych to zčenobílila
Body: 4
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.9.2006 > Janahe> Nekteri lidi se holt nedokazou podivat pravde do oci, a furt by si ji nejak pribarvovali.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> Koukám, že ti ty moje vlasy stále leží v žaludku, ale je to nesmysl, věř zkušenému. Je to stejný nesmysl jako tvrzení, že existenciální lež je třeba učení se cizímu jazyku. Jen to barvení jde trochu rychleji než to učení, v obou případech se mění původní stav a v obou případech je třeba nový stav upevňovat opakováním. Podle tebe by člověk prakticky celý život nedělal nic jiného než existenciálně lhal. Jakákoli změna je lež, protože popírá předchozí stav. To ty jsi ale taky lhář prolhaný, nemyslíš?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> Kromě toho pravdě nekoukáme drze do očí, pravdě nasloucháme se sklopeným zrakem a pokornou myslí.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> Nejak sem todlenc prehlidl, ale bez odpovedi to samozrejme nezustane! Snad si ten nedelni rizek s tema vlasama nejak poradi. Zmena je lzi v pripade, pokud predchozi, dokazatelne idealni a temer nedosazitelny stav nivelizuje na uroven chapani nevzdelaneho davu. (Ortega)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> To je fakt dobry. Skoro jako Ratzinger.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> 

"pokud predchozi, dokazatelne idealni a temer nedosazitelny stav nivelizuje na uroven chapani nevzdelaneho davu"

 

Jednotlivá slova chápu, celek mi uniká, ale přesto mám pocit, že se to na vlasy aplikovat nedá. Můžeš to říci vlastními slovy? Nebo radši nějak lidsky a srozumitelně?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> Dyt je to hluboce lidsky. Navic temer ma vlastni slova, s Ortegou se pouze ztotoznuji, je to volny preklad z hlavy, knizku mam v nejakem nesrozumitelnem jizanskem jazyce, je moc tlusta a tezko bych to ted hledal.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.9.2006 > doupovec> 

Aha, já to tušila, že jen volně tvoříš a házíš to na ubohého Ortegu.

 

Mimochodem, je asi neslušné se takhle vybavovat pod cizím příspěvkem, takže by bylo třeba debatu ukončit s tím, že nejsi v argumentaci dostatečně přesvědčivý.

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.9.2006 > Janahe> No, konecne rozumna rec.
<reagovat 
rani (Občasný) - 27.9.2006 > zajímavá fotografie moc se mi líbí to zachycení slunečního světla aj v odrazu hladiny...
<reagovat 
rani (Občasný) - 27.9.2006 >
Body: 3
<reagovat 
iii (Občasný) - 28.11.2006 > ee
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter