Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
za kilo ti hodím na hruď mořskou pannu
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 23.9.2006 (21:11:38)

 

 

 

za kilo ti hodím na hruď mořskou pannu

 

 

 

zamrzly mi brusle v lavoru s výřečnou kávou z plechových zrnek

oslepl jsem

jako když mi vysvětili bubínky

náhodně ležící tramvajovou soupravou

 - občas ještě dnes honím sirkou konduktéra s umaštěnou čepicí

 

servírka se potají zaklání pod panákem z becherovky

-         vypadají jako milenci ze šachového kroužku po fascinující rošádě dvou likérových špiček, kterou dokáže jen místní cukrářka Marie M.

 

minul jsem ležícího pána

vedle něho kolo

taška s několika pivem

povídal si s fotkou své ženy v peněžence a strašně se smál

„ale to víš že jo..puso..že příjdu brzo..hehe“

 

vystřihuje holky z elle a doufá

že se vdá

 

miluju bílinské nonstopy

občas si tam střihnu

báseň na stojáka

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MCMXLI (Občasný) - 23.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 23.9.2006 > Ježíši já už zase smíchy nemůžu popadnout dech !!! Už jak jsem si přečetla "zamrzly mi brusle v lavoru ... " tak to se mnou začlo mlátit až se mi málem rozsypal monitor ( je plochý, blbec, tak se nemůže moc rozvazovat ... chudák .... ) .... --- ... --- .......

Je vidět, že ta dlouhá pauza Tě posílila ! Dala bych Ti nejméně 10 bodů, kdyby to šlo, inu nejde to, holt ......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 23.9.2006 > moc nechápu význam toho překlepu, respektive chyby ...."s několika pivem " , "občas ještě dnes" - zní to divně,ale možná taky dobře...já nevíííím...mám Tvé texty rád, ale tady fakt nevím..3-4
Body: 4
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.9.2006 > sköld> je to krajový slang 8¨-)
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 24.9.2006 > líbí se mi, ale začátek se mi zdá příliš nesrozumitelný
Body: 4
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.9.2006 > Opíječ tchýní> je to ponejprv, co jsem báseň přepisoval a takhle to dopadlo..není to dobré..přepisovat..co nevznikne do čtvrt hodiny, nemá se bublikovat
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 24.9.2006 > to jak se servírka zaklání pod becherovkou je senzační. nejsenzačnější. a ty špičky hned po tom. takové kdyby to bylo celé, tak si možná řeknu, tak to tedy ano.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 24.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
macho (Občasný) - 25.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 25.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 25.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
army of me (Občasný) - 25.9.2006 > sračka
Doporučil 
<reagovat 
Loco (Občasný) - 26.9.2006 > Osvěžující sračka! :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ma.larysava (Občasný) - 26.9.2006 > Fajn:)Hlavně báseň na stojáka;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
frency (Občasný) - 27.9.2006 > ...u mě dobrý...z tématu táhne notorika, ale to zpracování je fajn, fajn 
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 30.9.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.9.2006 > Od půlky je to paráda i pro mě.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.10.2006 > nakup punčáka, u Naty bude špička! :o))
Doporučil 
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 10.10.2006 > A je to vůbec báseň přátelé?
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 10.10.2006 > miroslawek> a je to vůbec důležité?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 10.10.2006 > born to be child> A není to obr, je to básník...
<reagovat 
Claw (Občasný) - 12.10.2006 >

Líbí se mi popis servírky s panákem a závěr (báseň na stojáka...)


<reagovat 
travička (Občasný) - 17.10.2006 > no přiklánim se ke Claw názoru ............. jen nějak nechápu to tvý vysoký hodnocení.....protože názor miroslawek bych taky brala v potaz?!? ...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 17.10.2006 > travička> já ho taky nechápu..zeptej se ostatních..já ti k tomu mnoho nepovím
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 1.11.2006 > opily ci strizliv?
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 20.1.2007 > Za kilo ti hodím na hruď mořskou pannu.)Ty řeči znám, mě hodili na paži Drtikóla za kalciovou mast... To takhle příjde dědek rozkasanej, trenky mu vysí na špalíru pupku, bota děravá, jedna mokasínou se zašlou slávou, druhá farmářkou, kropenatou bůhví od jakýho dlouho přivázanýho psa...A vyřvává:"Já si Vás tu všechny koupím, pak zjistí, že nemá ani na zaplacení výčepního líhu a okorlaýho chlebíčku."Mám ráda tuto společnost šedého polosvěta, to se hned někdo hrne s vdavky, jiný posbírá nedopalky z popelníku, aby poskládal nový brk, zpívá se Záviš, cikánka ve fialových kozačkách a žluté sukni mi nabízí zaručené originální parfémy, ani je neumí vyslovit, cikánský dětska se sklinkama od okurek krotí psa tak, že do něj párkrát kopnou, mám jednu zkušenost-cikáni mají vždy nejhezčí psy...U nás v Přerově je na nádraží bufet tzv.Buzerák, někdy tě sem pozvu, mlžeš si pro radost ze světel hrát s automaty... pak si koupíme deset rohlíku v Tescu a zavedu tě na výpadovku, tam davají mladý opálený školačky za krabku cigaret...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.1.2007 > Janele z Liků> u nás jsou výpadovky všemi směry a na každé spousta propadajících školaček..zdejší kraj je plný té největší sebranky republiky..to je naše kultura..bufety..industriál..doly..san babil..akupunktura injekční jehlou..ale zřejmě se stav zlepšuje..zrušili nám tu záchytku
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 20.1.2007 > Chci na sever Čech, i pro ty krátery po hnědém uhlí, taťka utekl z Mostu, musel, i přes zásobovanost horníků a má krev chce zase navrch, k Vám, pro ten chlad, který když se rozevře-nádherně a zemitě voní, lidé jsou jako tamní krajina, zraněná, jinde člověk hledí s otevřenou pusou na skrytá tajemství...Přerov-ghetto, vývěsky halenek z umělého vlákna a hlavně být zamračený, naštvaný a permanentně si stěžovat na to, že nemáme peníze a zítra si jdou koupit Peugeota 307...když se mi stalo něco nepěkného v Německu, ocitla jsem se ve tvém kraji na jednom nádraží, jak jsem byla ráda, že zase slyším lidi mluvit českou řečí, neměla jsem na víc než bagetu a vlak, po těch měsících práce. Jakási kurva na úrovni s docela vkusně vyčesanýma vlasama mi uvařila kafe a začla vykládat o tom, kdoto jak co rád a jak se to pozná, dala mi na cestu jablko a šla se mnou až na vlak, měla o mě strach, prý by mě bylo škoda...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.1.2007 > Janele z Liků> škoda, že neznám osobně žádné prostitutky..chtěl bych o nich psát..pozvat je na kávu?
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 20.1.2007 > Mě pár kofilových slečen zdravívá: "Janelo, počkej,Janelo, půjčíš mi peníze...prostituují se a matky na ně řvou:"Ty kurvo, jestli si na sebe nevyděláš, nevracej se domů".když mi bylo 14 a šla jsme Kojetínem u Přerova, tady se jen fuká toluen a prodávají malý holky Vietnamcům na brigádu, deset s ejich na jedné vystřídá...Chtěl mě koupit tlustý cikánský bača a přítel zrovna byl nezaměstnaný, nějak jsem tomu nerozuměla, došlo mi to až po letech.....Mám od nich s věnováním slovník romské konverzace, Hej-teče ti sádlo z pí.i, smrdí ti pták a jiné...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 20.1.2007 > Janele z Liků> sousedka byla cikánka a pásla svou dceru a ještě dvě cizí..bydlíval jsem u babičky a chodily k nám na návštěvu..dycky jsem na ně koukal jako na nějaké slavné osobnosti..bál jsem se jich dotknout..byly jakoby svaté..a slovník měly výborný 8¨-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 20.1.2007 > ...a největší kuriozitou je tu bezzubý chabard, který neužívá cigaretových papírků, ale stránek ze Starého zákona...Ach, tak dnes jsem vykouřil sv.Šebestiána.-)
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 21.6.2007 > Janele z Liků> svatý Šebestián je patronem homosexuálů
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.6.2007 > ariel> a jejich symbolem červená gerbera...
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 21.6.2007 > Janele z Liků> ale svatý Šebestián ve Starém zákoně nevystupuje.. ty jsi liška podšitá
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.6.2007 > ariel> No právě, nevystupuje.-)Tomu se říká situační komika.-)Šebestián pro kulturomilce totiž smrdí již příznakem zejména sousloví "utrpení svatého Šebestiána" (Slunce, seno, záměna kazet), ach bóže,boóže, au.-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter