Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dřevuška
Autor: Tajemník (Občasný) - publikováno 27.9.2006 (00:27:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 27.9.2006 > Rezbar vybornej, fotograf nemoznej.
<reagovat 
 Tajemník (Občasný) - 27.9.2006 > doupovec> Konkrétnější nebudeš,chytráku?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 27.9.2006 > Tajemník> Klidne, priteli, ale nesmis se rozcilovat. Uprimne vzato, rezbar dost prumernej. Ale vo to nejde.

Foto: Kdyz delas Nefotku, exponujes na stiny a kasles na svetla. Stiny pak pokud mozno jeste zesvetlis, vsecko prevedes do cb a ses proste neprekonatelnej. Kdyz ale delas normalni Anofotku, exponujes na svetla a delas vsechno proto, aby Ti uteklo co nejmin stinu. Je ale vzdycky lespi vykaslat se na par stinu, nez mit vyblity svetla.

V kasicke fotografii na to existuje nescetnejch filgu, od chemie po volbu papiru az po samotne zvetsovani.

V pripade digitalni fotografie je k nezaplaceni mit fotak, kterej dokaze merit pouze jeden bod. (Expozimetr muze byt dost zdlouhava zalezitost.) S troskou zkusenosto dokazes bod umistit na matnici rychle a presne tam, kde ho potrebujes; muzes si ho nastavit na svetla, prumer, stiny. Pak Ti zbyva dodelat zbytek na pocitaci. Osobne bych doporucoval LivePicture, vetsina ale pouziva Photoshop. Zkousel jsem se na Tvou fotku podivat pres Photoshop, ale preze vsechnu snahu se svetle casti uz nedaji zachranit. Proste tam nejsou zadne pixle, a kde nic neni -. Kdyby tomu bylo naopak, dokazal bys vzycky srazit stiny na akceptovatelnou mez a mel bys volne pole pusobnosti se svetly. Ti nezkuseni (s Photoshopem) to delaji pomoci novych filtru v posledni verzi programu. Ty jsou site horkou jehlou, za moc nestoji. Mnohem lepsi je pracovat se samotnym Photoshopem, ten ma «layers» a tam jsou moznosti pro jakoukoliv upravu mnohem lepsi.

Pokud mas vic otazek, rad Ti je zodpovim.

Srdecne RD
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 27.9.2006 > doupovec> To od tebe není pěkné, takhle si z lidí utahovat. Když autor nastavil kompenzaci expozice +1/3, dostal přesně to, co chtěl, tedy přepálená světla.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 27.9.2006 > Minerva> Pockej, pockej, ty predkrestanska prisero. Dyk mu rikam, exponovat presne, a presne na to co budes chtit/potrebovat. Zadny ty vase rimsky plus a minus.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 27.9.2006 > doupovec> Z technického hlediska mu říkáš nepříliš rozumné věci, což sám dobře víš. Jenom si z něj děláš šoufky.
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 27.9.2006 >

No v tomhle asi chytřejší jsi.Ale neděláš si ze mě šoufky?

Takhle jsem to chtěl vyfotit a takhle se mě to líbí.

Tohle je na mě tak trochu moc"vědecký".

Asi popřemýšlím třeba o tom Photoshopu.Dík za tolik písmenek.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter