Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z léta bab
Autor: Šumař (Občasný) - publikováno 27.9.2006 (16:04:28)


Šumař (Občasný) - 24.10.2006 > Ale no taaak. Rozhodně nejsem křikloun po boření forem, ale mám dojem, že to příliš přeháníš (včetně té poznámky o brusičích).

Něco nového a ještě s důrazem... Můj ty Tondo kolenatej! To jsem chtěl stvořit naposledy někdy v osmnácti. No dobře, ve dvaceti. Shodl bych se spíš na tom, že jsem stvořil něco. Kulhá tomu forma, což si směle omluvím prvním veršem. Než co jiného, je to imprese. Upřímná. Jediné, co po ní chci, je, aby přiblížila to, co jsem viděl, jiným lidem. Podle hodnocení před tebou, se to docela povedlo. A to je všechno, co jsem chtěl. Zachytit ten okamžik pro ostatní. Není nový, vidělo to tisíce lidí přede mnou. Ale aspoň pro mě to za zaznamenání stálo.

Jsem tu nový, a tak se ptám - přivedeno ad absurdum - to mám opravdu zase počítat každou slabiku? Chápu, že tě to může iritovat, ale i nerytmus může být rytmem. Neříkám že zde je to ideální (opravdu jde spíš o nedbalost než o cokoli jiného), ale může.

Asi se budeme há... tedy disputovat dál, což? Snesu to. Nemám s tím problém, jen nemám rád extremisty všeho směru. Já jsem jen Šumař. Hraju a zpívám na nárožích, ne v Rudolfinu... Nebo jsme sakra v Rudolfinu???
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šumař
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter