Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
podujatá
Autor: unseen (Občasný) - publikováno 2.10.2006 (09:16:31)

podrážce nános podvzpomínek
oponu ze skla
zárodky pyramid

v podtónu myokardu dříme
potřeba skleslá
možná až zítra mít

pod nosem podepsaná pýcha -
- zde jednoznačně kráčí o falzum

podstata bytí pololichá:
kdo jednou začne, dál jen ztrácí um



Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 2.10.2006 >   Poněkud složitě konstruované ... jakoby na efekt .... (?)
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 2.10.2006 > propracovanost textu není konstrukce .)))
a co úspornost vyjádření, to není hodnota??? Barčóóó!! .)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 2.10.2006 > Barčóóóóóóóóóó
<reagovat 
Barča (Občasný) - 2.10.2006 >

 .... v podrážce podvzpomínek .... v podtónu ... potřeba ... pod nosem podepsaná .... podstata ...  ---    Toto přece není vůbec melodické, naopak to strašně drhne ! Vnímám básně víc sluchově, než zrakově. Sluch je přece u každé slovní řeči prvotní ... a zejména pak u básně, myslím ....

 

  Zvláště ty podvzpomínky  --  to je hrůza ! A úspornost vyjádření někdy nestačí ...


<reagovat 
 unseen (Občasný) - 3.10.2006 > Barča> inu tak podvzpomínky jistě hrůza jsou, v tom se shodneme. jen asi docházíme k tomuto závěru jinou cestou
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 3.10.2006 > unseen> 

  To jsem adresovala vlastně víc Lyrykovi, než Tobě .... ale to jsi asi poznal ... 

 

 Myšlenky se mi ale líbí.


Body: 4
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 8.10.2006 >

 Pro mě je teda drtivá většina unseenových básní sluchovým potěšením.

Málokdo si tu umí tak pohrát s vyladěním rytmu.


Body: 5
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 8.10.2006 > Naty>  No jo, Naty, ale kromě rytmu hraje roli i zvukomalba --- a možná i o maličko větší roli, než úzkostlivá snaha o rytmus ..... (?)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 10.10.2006 > Naty> i když máš pravdu, tak mi to přijde málo... prostředek není cíl... a snad tady není... ale co pak?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.10.2006 > miroslawek> O mně už asi každý ví, že jsem zatížená na formu nejspíš víc, než je zdrávo. unseena mám hodně načteného, takže možná k jeho textům přistupuji trochu jinak, než náhodný čtenář. A tenhle text mě oslovuje i myšlenkou, nevím, co k tomu víc dodat.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 10.10.2006 > Naty> nehodlám se pouštět do polemik, jen poznámku - nejsem unseenův náhodný čtenář, odvážím se dokonce tvrdit, že ho čtu déle
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.10.2006 > miroslawek> 

Toho jsem si vědoma. Nemířila jsem to přímo na tebe, spíš obecně. Jen jsem to blbě napsala.

Tento fakt, ovšem nevylučuje, že můžem každý vnímat jeho texty jinak.

Ani já nepovažuji tenhle text za jeho nejlepší, řada z nich mě oslovuje víc, ale ta forma  mě prostě zaujala, mám pro tyhle hrátky slabost. 


<reagovat 
Šumař (Občasný) - 27.10.2006 > Unseene, tohle moc čpí konstruktem. Láme se to a škobrtá na jazyku.:)
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 30.10.2006 > Šumař> koho to sem čerti...ale jo, mám lepší, o tom žádná
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 2.11.2006 > Taky na me tenhle druh uspornosti pusobi spise jako upornost. Je to takove neladne, tezkopadne ... odnasim si z toho mj. pocit, ze az na pointu, ktera je dobra, tomu nerozumim.
Body: 4
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 18.12.2006 > Nemám tě načteného a je mi u prdele, jak je to konstruované, neboť výsledek jeví se úchvatným. Když opřu se do tvých veršů nitrem, změní se slova v let a um. Čte se to velmi lehce, jen zahodit ten nános podtónů myokardů ...:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter