Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje pohádky: Alenka v říši pražské
Autor: berusia (Občasný) - publikováno 5.10.2006 (10:50:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 5.10.2006 > to je, panecku, nazev..
<reagovat 
anae (Občasný) - 5.10.2006 > wau, z tanečních?
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > Příšernost této fotografie začíná nabývat až německých rozměrů. Ještě to chce ozdobný okraj a jsme v reichu.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.10.2006 > Minerva> Se mi zda, ze Cechy podcenujes! Bysl nekdy v katolickem obchode (treba v Brne na Petrove), kde prodavaj svatobrak?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > doupovec> Nebyl, i když vím, kde ten obchod je. Ovšem to jsou jen katolíci a ne obecný lid.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.10.2006 > Minerva> Toz se mrkni na kalendare, ktery cesky obecny lid vesi naprosto vsude.
<reagovat 
berusia (Občasný) - 5.10.2006 > Jsem rada, ze jsem tady rozpoutala takovou cilou diskusi. jen takdal.
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.10.2006 > kupodivu mi to neva:-) pohromadě fotky vypadají celkem dobře, jen tu blondýnu bych vyřadila z kola ven. něčím málo mi to připomíná Kuščinského.
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 5.10.2006 > teda měla jsem na mysli ty ostatní fotky.
<reagovat 
RD (Občasný) - 5.10.2006 > Lidi se tu furt hadaj, co je kyc, klise, co neni kyc, nikdo to presne nedokaze definovat, chybi nam njakej metr nebo litr.

Diky dnesni fotce je problem vicemene vyresen. Jako zakladni jednotku kyce muzeme povazovat jednu «Alenku». Jedna Alenka je 100% kyc a uvidime, jestli jich v budoucnosti nekdo ziska vic. Takze bychom vedle bodiku mohli mit skalu i na Alenky. Misto tam je.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.10.2006 > TheThing> Neboj. Casem prijdou i barevny i digitalni Alenky.
<reagovat 
 Malér s periskopem (Občasný) - 5.10.2006 > TheThing> a to je omluva?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.10.2006 > TheThing> Jak se to prosim Te chovas. Musis psat ohleduplne, jako treba ja, rozumis. Musis zacit napr. «Pozor, toto je jenom vtip.» Anebo zakoncit· «Ale to byla jenom ironie, v podstate tu fotku zeru jak zadnou jinou». Pripadne pro janahe: «Ty sprosty slova jsou jenom citaty, samotnyho by me nikdy nenapadlo neco takovyho napsat.» No a ses v oukeju.
<reagovat 
zombux (Občasný) - 6.10.2006 > jediný co mi nesedí je ten most vlevo nahoře, jinak by to bylo hodně dobrý! nebo to je tvůj záměr aby to takle působilo? :)
<reagovat 
berusia (Občasný) - 6.10.2006 > Zombux: No ja nad tim mostem premyslela, zda se mi to lepsi s nim nez bez nej, i mi pripada, ze to vyrovnava hezky kompozici.
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 6.10.2006 > Ale jo, proč ne, kýčů jsou plný supermarkety od teska až po ikeu, ale tohle má alespoň slušný vkus a ač si trochu na něco hraje, mě se alespoň na první pohled líbí, takový retro do 70-80tých let. Jen ten černý roh mi tam jaksi zavádza...
Body: 4
<reagovat 
m_na_zemi (Občasný) - 6.10.2006 > ono udělat mono reportáž není lehké, má li mít několik, příběhů, rovin i interpretací ...líbí
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 25.2.2008 > Moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 11.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
kyti (Občasný) - 26.8.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.9.2008 > opravdová romantika- zaujalo moc! 
Body: 5
<reagovat 
Levity (Občasný) - 16.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter