Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Ne-vkusne
Autor: RD (Občasný) - publikováno 21.10.2006 (00:13:25)


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 20.10.2006 > Dnes tedy z jineho soudku:



Otazka cisllo 1: Co je zde zobrazeno?

Otazka cisllo 2: Kolik je tech vajglu celkem?

Otazka cisllo 3: Je vsech sestnact vajglu barevnych nebo jsou zde nektere take cerno/bile?
-------------------------------------------

Pokud by se to nekomu zdalo prilis slozite, tak se mi misto toho muze pokusit zodpovedet mou starou otazku, na niz dodnes nenachazim odpoved: je barva «vlastnost» nebo ne. Pokud ano tak proc a pokud ne tak taky proc.
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 21.10.2006 > bílý!!!!
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 21.10.2006 > maj příjemnou barevnost ty ne-dopalky, ale ministervo varuje! ne-dopadneš dobře, jestli s tim kouřením ne-přestaneš :)
<reagovat 
rozma® (Občasný) - 21.10.2006 > cíga s velbloudem
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.10.2006 > Neviem, či to s tou otázkou myslíš vážne, ale práve som dočítal jedno Balzacove dielo, v ktorom venuje dostatočne veľký priestor dokazovaniu toho, že dokonca hudba má farbu, a že farba je to, čo v nás prebúdza nejaké pocity, farbu tam pripisuje "čistému" (abstraktnému umeniu) rovnako písanému slovu aj hudbe..ak by si chcel na to mrknúť tak H. De Balzac"Massimilla Doniová" Čiže podľa mňa farba je vlastnosťou predmetov a dokonca aj pocitov, je to niečo cez čo sme schopní vnímať a preciťovať to, čím sme obklopení..
K FOTKE: páči!! Pripomenula mi niektoré Minimalistove práce..:)) Spracovanie síce pričisté na Tvoje pomery, ale to som len rád:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  RD (Občasný) - 21.10.2006 > Karhaj(Sinner)> Diky moc za komentar. S tou otazkou to myslim vazne, proste na ni nemam odpoved.
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 21.10.2006 > Velmi nevkusný název.

Body: 5
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 21.10.2006 > ne-viem ci na tu otazku niekedy (ne-)najdes odpoved.
Doporučil 
<reagovat 
.asd (Občasný) - 21.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 21.10.2006 > Otázka číslo 4: Za jak dlouho?
Body: 5
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 21.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 22.10.2006 >

Otázka je postavena blbě.

 

Fotka podezřele připomíná Minimalistovy obrázky (např.  http://www.totem.cz/enda1.php?a=139336 ), bylo by seriózní, kdybys citoval pramen, nebo mu toto nefoto věnoval.

 


Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.10.2006 > Janahe> Tady byl nekdo na kurzu v Lanech.
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 21.10.2006 > vlastnost je stálá, barva předmětů nikoliv, tudíž barva není vlastnost...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.10.2006 > Smetiprach> Tudiz ani hmotnost a ani rozmery.
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 24.10.2006 > doupovec> hmotnost a rozměry skutečně nejsou vlastnost... :-)
<reagovat 
modrokoukac (Občasný) - 5.11.2006 > nápad super, zpracování vpodstatě taky .. mohl tam bejt jeden treba od jointu - uplne vpravo dole , no dik za inspiraci
Body: 4
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter