Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
06
Autor: Ondrušek (Občasný) - publikováno 11.10.2006 (10:52:38)


Poznámky k tomuto příspěvku
Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Tohle je jen souhrnej vzkaz pro všechny, k danýmu obrázku se neváže. Chci se omluvit, že sem neodpovídal na podněty a připomínky.
Díky za "pochválení", to vždycky zahřeje :-), ale svádí k ustrnutí v růstu (lepší formulace mě nenapadla). Ještě víc chci poděkovat za nalezené chyby, to je asi ten hlavní důvod, proč sem tady(na TOTEMu).
Jen pro vysvětlení, poslední dobou byl "fofr" v práci a pak zradilo zdraví. Stěžovat si nechci. Už je líp a to je důležitý.
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 11.10.2006 > to je čo, análna penetrácia? )

pokiaľ ide o kresbu, zadok príliš široký a trochu neforemný, verím, že má menšie proporcie, tým viac, že je v pozadí, ďalej chýba náznak prechodu od trupu k zadku, viem, že viacmenej zavadzia umiestnenie hlavy, ale takto to pôsobí, akoby patril niekomu inému, menšie nerovnosti tváre a rúk, tieňovanie, ktoré objemu príliš nepomáha..ale to sa dá vypilovať..efektu výrastkov celkom nerozumiem, naviac ten análny je skôr vtipný..
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Esencia Smrti> Široký, asi až moc.
Neforemnost, to záleží na úhlu pohledu(věřim, že příroda je mocná čarodějka). K přechodu tělo-zadek, to je moje osobní chyba, asi sem původně plánoval víc vlasů. Pak z toho sešlo a tohle mi uniklo.
Efekt výrostků a osatního řekněme "poškození" ti bohužel nevysvětlim. Nejsem umělec, tyhle věci přicházej samy(možná si je semtam upravuju, ale to je všechno). Někdy stačí jen zavřít oči nebo delší pobyt ve tmě. Zní to asi trochu divně, proto sem rád, že sem na sebe nikde neuved adresu :-)
Jen se takhle chci zlepšit v jejich "zaznamování".
Každopádně díky za zajímavej podnět.
<reagovat 
anae (Občasný) - 11.10.2006 > hadí žena s ocáskem?  (taky jsem jednu znala) ... možná by se mi víc líbilo jablko .. nebo hruška
Body: 4
<reagovat 
Efča (Občasný) - 11.10.2006 > stínovat umíš bezpochyby.To ostatní už bylo řečeno. Jenom jí nějak chybí bradavky...nebo je to taky záměr?
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 12.10.2006 > Efča> :-)
Dík,
samozřejmě bych to moh tvrdit, ale to by byla ubohá zbabělost.
Ty bradavky sou obětí mojí zbrklosti a toho, že sem původně plánoval víc vlasů(viz "11.10.>Esencia Smrti").
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.10.2006 > co se vyrustku tyce, ten na hlave co jde zrejme ze zad dopadl umistenim asi nejhur, zadek neni spatny, skoda mozna nedokonceni rukou a prilis ostrych/lehce nepravdepodobnych/oci..3-4
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 12.10.2006 > Lumig> Ty ruce by se mi tam už nevešly, radši sem je useknul v půlce předloktí než třeba v půlce dlaně. Uznej, to by teprva vypadalo divně.
Oči sou ostrý, na týhle verzi. Ale nebudu se ohánět tim, že originál vipadá líp. Nikdo ho neviděl, tak ať radši nikdo nevěří. :-)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 20.10.2006 > To je divný...
<reagovat 
NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > Zkus víc černý, doslova černý, stín, klidně zvelič a jedním směrem, třeba jen vlevo - zprava osvícený. a tahy zkus dělat jen jedním směrem, např. pod úhlem 45°, ne v jiným směru... Jo a doplnit prostor mimo postavu zase stínem, jo a zkus malovat bez obrysů...
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 4.12.2006 > enge> Dík, určitě to zkusim(aspoň tu černou teda). S těma obrysama se už peru dlouho. Sem prostě comicsový dítě, musim se v tomhle směru víc hlídat:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter