Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TOTEM Natural
Autor: cirrat (Občasný) - publikováno 16.10.2006 (10:36:59)
JiKo: (bluesuje s kytarou) "Hej, Chrouste... Ne, to je blbost, znova!"

JiKo: "V pravotočivé zatáčce leželo na zemi levotočivé hovno."

ChroustTM: "Jsi hysterická."

Kelly: "Máme dativ, genitiv...."
JiKo blbne s kytarou
Luk Malér: "A tohle je kretenitiv!"

JiKo + Garth: "Noe je náš kapitán!"
Luk Malér: "Tak to jste pěkný zvířata!"

Garthův pozdrav: "Mňaůůůůů!" - s volume úúúplně doprava a co nejblíž k uchu oběti

JiKův ranní pozdrav: "Nasrat, pičo!" - se zářivým úsměvem

Maxima Gali: "Ale já to řeším!"



Připisujte, dopisujte, nebyla jsem všude, nepamatuju si všechno.


Poznámky k tomuto příspěvku
Adina (Občasný) - 16.10.2006 > Ježíš,to musel bejt mejdan:o))))))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.10.2006 > :o))) počkám si, až chroust pošle to video... zdá se, že bude neobyčejně strašlivééé!
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 16.10.2006 > i vy hydry
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 16.10.2006 >

Příde chroust a mne si záda: "Tady byla ale tvrdá postel..."

Chechot "Dybys viděl ty záda, cos tam hodil..."

"Záda?"

"Jakste s Kelly dělali tanečnice go go na lampě..."


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.10.2006 > Luk Malér> chroustovo dnešní shrnutí akce a reakce:

"vůbec nechápu, jak jsem se mohl dostat včera domůch...
šel jsem rovnou do hospody..tam jim oznámil, že jsem spadl z lampy a pak se oženil..tak mi koupili kořalku.. 8¨-))"
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 16.10.2006 > Kelly> dyt jste se bavili o rozvodu...páč si zjistila, ze o nem vlastne spoustu veci nevis...:)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.10.2006 > hajka> ty jsi hrozná, člověk zažertuje kvůli zkrachovanýmu pivovaru, a ty bys nás už viděla od sebe! ;o)
a náhodou je to přesně naopak - ON neví spoustu věcí o mně, hihi...
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 16.10.2006 > Kelly> A tak to jsem rada, ze manzelska krize byla zazehnana...:) ja jenom, ze chroust furiantsky prohlasoval, no tak se teda klidne muzeme rozvest...:o))))) ale ja vim, jsem hystericka...:o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.10.2006 > hajka> simtě, to řikal třikrát do hodiny,,, o rozvodu i o hysterkách :oDD
<reagovat 
JiKo (Občasný) - 16.10.2006 > btw: ty máš ale železnou paměť:-) já kdybych si měl na něco vzpomenout, tak jedině jaxem na procházce zdolával zadejchanej kopec k těm pískovcovejm hlavám :)


<reagovat 
delikt (Občasný) - 16.10.2006 >

Já Lukovi: A viš co? Ty di taky do prdele!

Luk: No tak jó, poď! Honem!

:))))


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 16.10.2006 >

Si nepamatuju přesnej výraz a autora vlastně taky ne, ale vím, že mě to odbouralo.

Někdo při dopoledni prohlásil mezi sedícími u více méně kapalné snídaně něco jako: kurvaštelung, a právě příchozí (JiKo, Malér?) přesně zareagoval: kurvaštelung vespolek.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.10.2006 > Naty> :o) to vypadá na Maléra...
<reagovat 
 JiKo (Občasný) - 16.10.2006 > Naty> To sem byl asi já ale jinými slovy, gart četl povídku a měl tam: "Nasrat Pičo" já myslel že mě zdraví taxem pozdravil všechny Nasrat pičo ve spolek :) ale Luk je taky sprostéééj :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.10.2006 > Kelly> No jasně sem  vstal, těšim se na kafe, vidim Kelly, Chrousta a Jika, s oparem na zraku a s lahví v ruce. řekl sem: "a kurvadrát."
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 16.10.2006 > JiKo> 

Bingo!!

Dík za upřesnění. Jak vidíš, ta moje pamět byla tak poloviční. Ale ta spontánní reakce mě fakt odrovnala. Tím spíš, že "fujtajbl vespolek" je oblíbeným filmovým výrokem naší rodiny.


<reagovat 
 JiKo (Občasný) - 16.10.2006 > Naty> právě z toho to vycházelo, Ať žijí duchové :) Já Fujtajbl ve spolek říkám dost často na chatu :)))
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 16.10.2006 > JiKo>  Jo, jo, je to dobrá hláška.
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 17.10.2006 > Joj, děti! Potěšili jste mě.
JiKo - omlouvám se za tu nepřesnost, zapoměla jsem, žes řekl: "Nasrat pičo VESPOLEK!" Ještě jednou prosím o prominutí za neúplnou citaci... "0)
<reagovat 
 JiKo (Občasný) - 17.10.2006 > cirrat> šmajrá takhle moooc se mi už dlouho nikdo neomlouval :-)
blahosklonně to přehlídnu a žehnám ti vše dobré :)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 19.10.2006 > woow...tak tam to teda bylo třeskuté...;)
<reagovat 
dj_salinger (Občasný) - 19.10.2006 > huh, no nazdar! (vespolek) :-))
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 19.10.2006 >

jééé..tohle mi nějak uniklo 8¨-)))

 

hajka: "chrouste, já s tebou nemluvím!"


<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> jo, jo, jooooooo!
Tak tohle je taky dobrý!!!
To se řadí hned na druhý místo - můj nejoblíbenější je "nasrat pičo vespolek..." "0)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.10.2006 > cirrat> 

nebo:

chroust: "ty vole, já asi včera spadnul ze schodů"

8¨-)))


<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 19.10.2006 > born to be child> jo, ten je taky dobrej. Nicméně hajčin hlod mi příde absurdnější... "0)
<reagovat 
 JiKo (Občasný) - 19.10.2006 > cirrat> von prvně tvrdol že ho asi srazil kamion :)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.10.2006 > JiKo> ale to je klidně možný, pokud jsem to nebyla já :o)
ale chroust šel domů sám, ne? my jsme s Lukem vlekli noeho, co si tak pamatuju ;o)
<reagovat 
 JiKo (Občasný) - 20.10.2006 > Kelly> celej ten problém je v tom slovese "pamatovat" budem sebou muset brát i nějaký střízlivý příště:)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.10.2006 > JiKo> :o)) hmm, tak to bude docela takový překladatelský oříšek!
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 22.10.2006 > Děti děti děti!
Nedělejte mi tu z toho psychologickou seanci, nejsem na to zařízená...
Maxima: v neděli ráno jsme se o něčem bavily a říkala jsem ti, ať to neřešíš. Nevím už o čem to bylo. Ale ta dotčenost, se kterou tohle bylo vyřčeno, mi silně uvízla za nehty. Chceš-li se kvůli tomu cítit dotčeně, posluž si, brát ti to nebudu.
Kelly: díky díky díky "0). Máš to u mě.

<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 20.10.2006 > <
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.10.2006 > maxima gali> Háj, já ti poradím líp: Takových se neboj a šetři nadávky pro skutečně zlé lidi! ;o)
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 20.10.2006 > Kelly> myslíš že je tady na totemu někdo skutečně zlý?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.10.2006 > kančeli> asi tak jeden člověk, ale možná je jen nemocný :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.10.2006 > maxima gali> a já myslím, že to vidíš příliš černě :o)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 23.10.2006 > Kelly> 6e neuhádnu kdo, že ne, že ne?! :DDD
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.10.2006 > delikt> tato soutěž je neregulérní! ;o)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 23.10.2006 > Kelly> A co by na legulérnost řekla teprvá mórhun!! :DD
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.10.2006 > delikt> neprorokuj!!! :o)
<reagovat 
 mórhun (Občasný) - 23.10.2006 > Kelly> Tak ty si nedáš pkoj, Kelly?! Zase pomlouváš, bývalá kmrdko?! Nech se vašetřit, cukřnko!
Ale jinak okoj v duši a ír stebou.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 23.10.2006 > mórhun> Ir se mnou, jojo! :o)
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 23.10.2006 > Ir? Tak to by se mohl zjevit i Hackman! "0) Ten mi už docela chybí... "0)))
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 25.10.2006 >

tu už som sa raz vyjadrovala

nabudúce sa viac spijem, aby moje hlášky boli menej nápadné

(a tu sa vyhovorím na fóbiu - socfobik nesmie trčať z radu, inak to celý rok preberá, nespí, trápi sa - dúfam, že to bude iba polrok a ak budem môcť, tak to ešte skrátim)

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter