Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nefoto?(3)
Autor: totemtotemtotem (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 20.10.2006 > Mi to pripada jako doma. Normalni klid a pokoj. Primo citim ty rozdilny vune vsech tech uzasnych veceri, ktere se linou z kazdeho oka a vetraku.
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 20.10.2006 > 5
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 20.10.2006 > teda ehm...sem debil tu pětku sem chtěl dát jako body, už nevim co dělám :))
Body: 5
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > MCMXLI> nevadi :P stejne diky ;)
<reagovat 
Frost (Občasný) - 20.10.2006 > Já myslím, že to tam je.
Body: 5
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> diky moc :-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Frost> koukam, ze te janina jaksi malo vytezuje..
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > toono> ?!?
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > toono> bezte radsi na chat.. diky
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Frost> pohled, priteli, byl-li bych mladym, jiste hezkym, medikem se slicnou tmavovlasou druzkou, urcite bych byl s sto najit si lepsi kratochvili, nez produkci ci spatnejch vycvaku, ci spatnejch komentaru..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Petr Jandera> neni vubec zac..
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > toono> byl-li bych tebou, byl bych s to zacit s hledanim slicne, tmavovlase druzky nez produkovat spatne ehm "komentare" na nevhodna mista.. mozna bys to do me nerekl, ale mne na kritice zalezi neb jsem na zacatku sve (doufam ze daleke) cesty byti fotografa.. a velice mne pobouri sebemensi osobni projev, ktery lze oznacit za spam nemajici s mym prispevkem, zaroven prosbou o kritiku prakticky nic spolecneho.. diky za pochopeni, doufam ze to nebudu muset rozvijet do nekonecnych, nudnych a casem pohlcujicich zaveru.. jestli chces provokovat, delej to laskave jinde.. kuju..
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > toono> Poopravím nejsem medik.A je moc hezkej a hodnej a už jdi spat, ať mužem jit taky. Zdar
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > toono> PS: neznechutíš. omlouvám se p. Jandero plně souhlasím s tím jsem do toho taky šel, ale zatím to tak úplně není.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Frost> jen dete, holoubkove, ja nemuzu i nemuzu..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Frost> a co ses?? studenejch primar??
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Petr Jandera> daleka cesta je to jiste tak jako tak.. a jinak uz vic nedekuj.. rad ztratim sluvka s oubohym pocestnym, je to takreceno ma krestanska povinnost..
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> tak tohle uz vubec nechapu, nevadi.. asi nejsem jeste dostatecne vyzraly.. snad a par let ve vyrovnane konverzaci.. co je dnes v patecni horecce?
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > toono> nu coz cicinky, aspon bude vetsi navstevnost :D
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > Petr Jandera> Jen jsem měl stejný pocit, že uveřejněním fotek na tomto webu posunu svůj fotografický um (pokud nějaký je, dle sira toono je to jen výcvak), ale je smutné, že Váš obrázek uvidí 80 lidí a 78mi z nich vůbec nestojí za zmínku či jeden bod.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > toono> fyzioterapeut
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Petr Jandera> koukam, ze ti to takhle podvecer nekdy i zapaluje..
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> ano, das ist pravda.. :/ take me to mrzi.. kazdopadne se tu setkavam s mnohem vetsim pochopenim, nez na fotoaparat.cz ci kdekoliv jinde .. ale stejne.. kdyby apson napsali lidickove moji zlati co se jim nezamlouva do te miry, ze hned precvaknou jinam..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Frost> to ale neni chyba tech lidi, ze je to neoslovi.. udelej nejaky nahaty pritelkyne a pak se bodiky posypou.. a uz si nestezuj, janina uz jiste ceka, zejmena takhle v patek podvecer..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Frost> mordieu, tak ted te uz vubec nechapu, mas tolik kontaktu s masem ze muzes klidne zapomenout i cist..
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > toono> da se rict, nemuzu si pomoct.. stejne je to vsechno fake.. ale to vas krestanske charaktery asi nemrzi.. dam si lentilku..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Petr Jandera> zajimave, venku neprsi, a tady je to uslzeny azaz..
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > toono> Jen dotaz? Proč tam nemáš lolitky TY? Jestli zbožňuješ maso a blízký kontakt s ním doporučuju řeznictví. A jestli to dobře chápu tak nahota je tu brána k úspěchu.
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > toono> to vis, svym milym a slechetnym jednanim jsi v nas probudil to.... to... vzdyt vis.. (citoslovce pro brek jiny nez bee? )
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.10.2006 > Frost> takze ty to delas s lolitkama?? nebo janina je lolitka?? vy mate ale divna prirovnani..
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > toono> zacinas byt mirne trapny :/
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > toono> jo dostal jsi mě, ale já myslím, že víš co chtěl autor říct.Mám pocit, že je pořád lepší výcvak hrnku než nepovedenej akt.
<reagovat 
 totemtotemtotem (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> takze tuhle horkost mezi vama tady slizne chudak muj autobus.. parada.. jdete se vycpat..
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > Petr Jandera> ajta tak to tu občas chodí. Sorry končím.
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 21.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 22.10.2006 > Mně se ten autobus líbí, ale furt nechápu, proč to sem nedáváš i ve větším, abych tě nemusela psát červeně
Body: 5
<reagovat 
moyri (Občasný) - 23.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > ...
<reagovat 
stanislav (Stálý) - 8.3.2007 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 20.2.2008 > ale možná spíš únava a stesk...než spěch
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter