Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Spoje
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 25.10.2006 (07:00:00)

Spoje

 

Po kom zdědily kaluže

sílu celého světa?

 

Sotva potrhám hladinu,

spojí svět

zpět.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 25.10.2006 > zajímavá líbí
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 25.10.2006 >
Body: 4
<reagovat 
rtymá (Občasný) - 25.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.10.2006 >

Berte to jen jako myslenku, ktera se mi proste libila...kaluz, obraz, ve kterem clovek vidi tu nebesa, tu sebe, tu slzy deste, tu strom, brouka a tak...proste vse, na co si jen muze vzpomenout. Jenomze obycejnemu obrazu lze potrhat platno, prave tak, jako cloveku dusi, kaluz je v tomto obraz svym zpusobem neznicitelnej. Ale nechme to, je mi pitomy hajit svoje vlastni spisky, v leccems mate pravdu...slo si s tim vice pohrat a tak...moc diky za poznamky!


<reagovat 
Raimund (Občasný) - 26.10.2006 > A furt mokro v botách, kdo to má porád sušit, nezbedníku !
Doporučil 
<reagovat 
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > Myslím, že na tuto otázku by Ti byl schopen odpovědět jistý Isaac Newton - zakladatel teoretické fyziky, včetně optiky. Termodynamiku kapalin do toho raději míchat nebudeme ;-)
<reagovat 
 out of soul (Občasný) - 25.10.2006 > Vio> Dyamika kapalin či jejich povrchová napětí rozhodně není Newtonovým studiem. Možná spíše Mojžíš by mohl, když už nechal rozestoupit vody, Rudého moře myslím.
Jinak je to holý nesmysl, byť se snahou zakomponovat myšlenku do poezie, budiž.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 25.10.2006 > out of soul> 

Mojzis si to vedecke fyzikalno sel vyridit sice chytrejc, proste s holi, nicmene Newtona taky nepodcenuj, ten si zarejpal snad uplne do vseho, do ceho tehdy mohl:-) Kazdopadne ten vyse popsany pokus skutecne funguje, napadl mne, kdyz jsem hazel kus housky z Palackeho namesti vodni zveri.Tu jsem vsak do teto velmi cenne ody nezakomponoval:-)


<reagovat 
 Vio (Občasný) - 25.10.2006 > out of soul> No já taky nemluvil už o Newtonovi v souvislosti s termodynamikou ;-) To už byla jen třešinka na dortu.

Jinak jsem měl stejnou myšlenku jako Ty, kterou se mi nechtělo vyslovovat, a totiž že v tom trochu postrádám reálný základ. On tam ten celý svět prostě není ;-)
<reagovat 
 out of soul (Občasný) - 25.10.2006 > Martin> Newton byl kabrňák, otom není sporu. Jsem rád, že jsi mou poznámku přijal. Nevadí mi kontrasty, ale měly by mít kořen, víš, necucat z prstu.
<reagovat 
 egil (Občasný,Redaktor) - 26.10.2006 > Vio> Takže nejen že má nejlepčí naviják, virtuózně hraje na saxofon, ale dokonce má i čestný doktorát z fyziky! já to tušil - - hned jak jsem od tebe poprvé četl tajemný verš "křup bukvice na větvičce"! :))
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 26.10.2006 > egil> To kategoricky popírám! Rozhodně jsem nikdy nenapsal "křup bukvice na větvičce"! Ten verš zněl "křupky více do lednice". Ten doktorát nepopírám, ale je tajný a prošel jsem jen s odřeným pupkem. A na saxofon hraju viortuózně.

Už abych si pořídil tiskoviového mluvčího. Kdo to má pořád vyvracet? Taková lopota.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.10.2006 >

Ty brďo, lidi, vy normálně u mé nádherné a poetické básně snad pijete nebo co? Jaké bukvice, jaká lednice, už začínám mít z toho, co ve vás ty verše všechno vyvolaly, tak nějak strach!:-)) Každopádně, pokud tomu dobře rozumím a pokud tady Egilskej neblafuje, nabízím Ti Vio chudý doplněk k té Tvé fyzikální básni "Křup bukvice na větvičce" - má báseň se jmenuje Křup a je tady:-)

http://www.totem.cz/enda.php?a=73679

 


<reagovat 
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > Když jinak nedáš, Martine... ;-)))

http://www.totem.cz/enda.php?a=60402
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter