Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Hrůzný mlýn z kolekce Hračičky
Autor: unseen (Občasný) - publikováno 15.1.2002 (00:54:13), v časopise 28.1.2002
další ve sbírce>
v tom místě nenalezneš klid
a těžko chladnou hlavu zachovat
když spíš než umění milovat
Ovidius už zná jen vít

tam Villon pozbyl krásu svou
zůstala jen ošklivost hrůzná
a děsí nás - to každý uzná
i havran s hlavou Poeovou

romantika dávno prchla
Hynku, Viléme, Jarmilo slyš
smrtelná hrůza se blíží když
Wolkerův krk tuberu chrchlá

nuže vítejte bloudící
v mlejně, kde straší básníci!


Poznámky k tomuto příspěvku
Print (Občasný) - 11.1.2002 > Naprosto a bez mých zbytečných slov...
*******!!!!
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.1.2002 >
Body: 5
<reagovat 
stefan (Občasný) - 15.1.2002 > vit.. nebo vyt??
ale pekne..)
Body: 5
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 15.1.2002 > stefan> Ale sakra......jeden po sobě pořádně nečte a takhle to dopadá ;o))))
<reagovat 
Martina (Občasný) - 15.1.2002 > ...
Body: 5
<reagovat 
Erikk (Občasný) - 15.1.2002 > tohle ma k sonetu fakt blizko :)) radsi neznamkuju - zapomnels na rimbauda. pises vskutku dobre...
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 16.1.2002 > Píšeš vskutku dobře, tohle mi chutná!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 16.1.2002 > To je výčet...proboha :o))) A jinak "Kill Your Idols" :o)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.1.2002 > Ten konec má vtip:-)
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 28.1.2002 > Extrémně nápaditá záležitost!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Milan Drobek Pařez v - 28.1.2002 > A o čem to je?
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 29.1.2002 > čtenář> Ehm...obrat "hrát si se slovy" jsi na své cestě literaturou ještě asi nepotkal, že? ;o)

<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 1.2.2002 > Mě to teda nezaujalo...Čekala jsem podle toho názvu, že to bude trochu do horroru..."Ošklivost hrůzná" je dost prapodivná kombinace.
Body: 1
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 7.2.2002 > Oplatka> Já si tedy jaxi snad ani větší horor představit nedokážu ;o))))
<reagovat 
Tym (Občasný) - 13.2.2002 > Za invenci bych dal 1+ ale za Ovidia to bude za 3- (nemyslím si že by mohl strašit a pochybuji, že někdo někdy napíše něco podobného listům Heroin a navíc nemám rád když se znevažuje práce druhých byť žertem)

Tym
Body: 1
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 13.2.2002 > Tym> Milý Tyme, něco podobného Listům Heroin nikdo jistě napsat nemůže, neboť nikdo již není Oidipem ;o) Pro upřesnění dodávám, že práce všech "postižených" autorů si vážím, ostatně stejně jako práce všech, kteří dokázali něco vytvořit...přesto si tu a tam dovolím použít trochu lehčí tón, protože...hmmm...nejspíš proto že příliš těžké adorování mne trochu děsí ;o)
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 17.9.2003 > co jsem se koukal, myslím, že tvé věci jsou opravdu dobré, jistě by se dal udělat nějaký knižní výcuc...:) byť by mohly být ještě lepší (třeba myšlenkově, ale i po metaforické stránce), témat a motivů je "nepřeberně". to je můj prozatimní, internetový(!) pocit. publikoval jsi někde časopisecky?

na druhou stranu jsou tvé věci pro mne osobním zklamáním, neboť v nové sbírce "valčíky revolver" hraji na podobnou notu jako ty, snad jen že mám víc nasraný (zároveň patetický) tón. viz na Písmáku fiktivní autor stařec1979 (začátek textů). co se dá dělat, vždycky přijdu až druhý:)
Body: 4
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 18.9.2003 > Petr Vaněk> tak asi takhle - lepší by to mohlo bejt vždycky a všude, o tom žádná :o) k časopisecké publikaci - jednou jsem zkusil poslat pár věcí do hostu a odpověď...no, nebyla nadšená :o) pak jsem nějak ztratil nervy hledat další eventuální papírové prostory...víš snad o něčem?

a s tím přixázením druhej - občas je důležitej prožitek, to že forma či použité metafory mohou něco připomenout, je podle mne zákonitost - poetů je moc, slov málo :o))))
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 18.9.2003 > prožitek je důležitej...:)
možná bych o něčem věděl, dočkej času:o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 12 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 24 25 26 27 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter