Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Minipovídka: Se slušností nejdál dojdeš.
Autor: Jana nová (Občasný) - publikováno 15.1.2002 (00:10:42)

Minipovídka: Se slušností nejdál dojdeš.

 

Začátky byly opravdu svízelné. Rodinu jsem přesvědčovala velice těžko.

Zvláště syn, jelikoš odchází z domova na poslední chvíli , byl dost pozadu v používání zázračného samočinného obouváku “Hed en špunt”, zašťitujíce se výmluvou, že ho nemůže používat, protože by mu ujel autobus. S manželem, to bylo trochu lepší, protože je člověk rozvážný, inteligentní a nepospíchá a tak… samočinný zouvák “Hed en kec”, již po několika dnech ovládal tak bravurně, že jsem již při prvních ozvech jeho kročejů před domem prchala z našeho WC, protože jsem věděla , že bude v zápětí klepat

na jeho dveře : “Zul jsem se zouvákem a chci dál!!!

Není radno nevyhovět, ale není radno zbytečně ustupovat. Proto, jsem navzdory otázkám: “A z čeho budeme jíst ?” , rodinu zaopatřila např.: unikátním úložným systémem “Dejvidcoprfílt”, denním dávkovačem prachu “Pucfuc”, čističem zduchu “Zombíjup” , krouhacím systémem “Škrábynakoráby” a když nakonec i záclony visely na nenapodobitelném řasícím systému “Očkoflink”, byla jsem opravdu šťastná.

Doma bylo vše v pořádku, sice byli trochu zesláblí hladem, ale vypadalo to, že dobrá rýže (někdy i maštěná) a v neděli opravdové maso, nás dovede ke štěstí a rodinnému porozumění..

Nevím, jak se to stalo, asi nějaký zlý člověk, než jsem se nadála, pod nějakou záminkou mě rodina dostala na psychiatrii, k hodnému panu doktorovi. Myslela jsem si, že to nepřežiji, ale opak byl pravdou. Pan doktor, je opravdu velmi inteligentní a hned, po několika prvních hodinách mého výkladu uznal, že samočinný roztrušovač základních bacilů, “Hejvydrajf” nemít, je pro něj, jako pro lékaře, nemyslitelné a že jako lékař, mi přece nebude nalhávat, že potřebuje k životu obě ledviny.

Vrátila jsem se……. jako DEELER

Mám pohádkový plat a již se velice těším, až nastane první stání u soudu, protože mě zažalovala manželka pana doktora o náhradu škody a nemohu se dočkat ani té spousty inteligentních lidí, které tam potkám.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 15.1.2002 > K obsahu se nebudu vyjadřovat, jelikož jsem to nepochopil. Moje chyba. Jinak ale jelikož s ž a přechodník v mužském rodě má koncovku e, tedy "zaštiťuje se výmluvou". Měj se a piš.
<reagovat 
zjihu (Občasný) - 15.1.2002 > Tuším něco obdobného napsal Pepa Hašků (Šťastný domov), nu, originál měl lepčí pointu, ale což, jen psát a pilovat, Haška můžeš překonat!
Z brusičů jazyka nezatrpkni, je tu dost těch, co na ně přímo kašlou. (vyslov díler - piš DEALER :)))
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 15.1.2002 > Děkuji za kritiku, učím se, učím.
Ahoj Jana
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 16.1.2002 > Cestou z práce jsem si vzpoměla.Ano, slyšela jsem povídku Šťastná rodina, je to moc dávno, bohužel mám na věci které se mi líbí moc dobrou paměť a obávám se, jestli toho ještě časem nebude víc. Tak Ti musím sdělit, že se stydím. Mám prosbu posoudil bys mi povídku Josefa Novotná? (nerada bych plodila plagiáty) Kam jí poslat?
<reagovat 
Jana nová (Občasný) - 16.1.2002 > Díky za odpověď. Povídku uveřejním zítra.
Ještě nevím jak jinak odpovedět, tak volím tenhle způsob. Přeji Ti hodně zdaru ve vlastní tvorbě.
Jana nová

<reagovat 
Rezi (Občasný) - 18.1.2002 > Docela vtipný, spíš se to mělo jmenovat - hospodyňka pod tíhou reklamy. Trošku bych vytkla častěji používané byl... Občas se vkradlo několikrát za sebou.
Zvláštním stylem napsané, osobitě. I když mi chvíli trvalo, než smysl došel.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter