Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Nefoto Tipografico
Autor: RD (Občasný) - publikováno 8.11.2006 (00:15:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
nefoto (Občasný) - 8.11.2006 > Dva soutěžní příspěvky máš červený, nechceš to ještě včas napravit? Jeden je dokonce ze série pro porotu - ještě se jeden člen poroty urazí a máš utrum s pokutou.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 8.11.2006 > nefoto> Mile nefoto. Ty ses posledni dobou nejak spolehlive. Ja uz ty fotky posilal (mailem) pred casem, ale ono/oni se na mne vykaslali. Mohlo by ses zeptat sve kamaradky janahe, jestli by bylo mozne poslat obe fotky jeste jednou na jeji privatni adresu? Vypada to, ze ona je spolehlivejsi nez ty. S uctou R.D.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.11.2006 > doupovec> Tak já je zkusím dohledat. Ale jestli je máš po ruce, tak bys je mohl poslat ještě jednou, možná opravdu nedošly. Poslat je můžeš i na mou adresu, ale pokharu teď taky kontroluju já, takže je to jedno. (Máš se bouřit, když vidíš červená písmenka a je to neprávem.)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 8.11.2006 > Tak ty větší verze jsem hledala a  nenašla, možná je zašantročil Minerva, ke mně se každopádně nedostaly ani v zipu ani mimo zip, prolezla jsem všechna zákoutí, i do repráků jsem nahlédla.  To byly ty fotky po  60 mega? Ty bych ani poslat nechtěla, zhroutil by se mi počítač.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.11.2006 > Janahe> Toz ja to poslu jeste jednou. Lidi, obzvlaste vzdelane zeny, jsou prece jenom spolehlivejsi, nez nejake pofiderni pohanske bohyne.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.11.2006 > doupovec> 

To bude asi tím, že bohyně nejsou na světě proto, aby byly spolehlivé.

Ale jako spolehlivá a puntičkářská žena, která  bude dotyčné bohyni skládat účty,  ti musím s politováním sdělit, že fotka pro Arlenu je sice v pořádku, ale ta pro Patrika má rozměry 1300 px X 568 px a ve mně klíčí podezření, že 568 je o něco méně než 600.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.11.2006 > Janahe> Jdu si opakovat pocty.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 8.11.2006 >

A taky marně čekám na tu jahodu, či co to mělo být  

Čas se nachyluje a kde nic tu nic.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.11.2006 > Janahe> Ze konci soutez jeste neznamena, ze konci zivot. Tu minijahodu jsem opravdu vyfotil, ale stalo to fakt za prd. Proste nudny makro s minimalni hloubkou ostrosti. Moh bych pro Tebe udelat fotku bez mikroskopu?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.11.2006 > doupovec> Jistěže, vždyť já taky občas vyfotím strom. Hlavně aby to bylo dost ponuré, nesmí  tam svítit sluníčko a bělavé páry hynout po obloze.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.11.2006 > Janahe> Musi tam byt strom? Ker by nestacil? Mel bych taky nekolik krucifixu nebo par nahych holek (v legalnim veku!).
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.11.2006 > doupovec> Keř stačí, ale nahý holky nechci. Ani s medvídkem ani bez medvídka.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.11.2006 > Janahe> Ker s Mojzisem nebo bez Mojzise? (Medvidky u nas hned snime, momentalne zadny nemame.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.11.2006 > doupovec> 

Mojžíš je kocour nebo křeček? My měli kocoura Jonáše a křečka Eliáše. Zlatého. Křečka.

 

Co takhle keř s Eliášovými světýlky?

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.11.2006 > Janahe> Ja myslel Mojzise - pruvodce turistu v popularnich lokalitach. Co jsou Eliasovy svetylka? Fakt nevim.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.11.2006 > doupovec> 

Nebo taky Eliášovy ohně, Jak to můžeš nevědět, že tys nečetl mayovky?

 

Co je to Eliášův oheň?
Elektrické napětí v bouřkových mracích často vyústí ve vznik dvou typů výbojů. Méně nápadnými jsou tzv. hrotové výboje na koncích stromů, keřů, věží či skal, Tak je ”odsávan” elektrický náboj z ovzduší. Pokud jsou silné hrotové výboje provázeny jiskřením a někdy i praskavými zvuky, pak se jedná o Eliášův oheň.

http://www.21stoleti.cz/view.php?cisloclanku=2005092106


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.11.2006 > doupovec> Já zase neznám Mojžíše - průvodce turistů, Karel May se o něm nikdy nezmiňoval.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.11.2006 > Janahe> Diky za vysvetleni. Karla Maye jsem se kdysi pokousel cist (jestli mi bylo deset nebo dvanact uz rict nemuzu), ale prislo mi to coby hodne spatna literatura, takze jsem ho nedocetl.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.11.2006 > Janahe> Asi to bude tim, ze todlenc je od jineho autora.
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > ne
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter