Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Nefoto gouzz internešnl
Autor: RD (Občasný) - publikováno 10.11.2006 (00:00:34)


Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 10.11.2006 > 8¨-)))))
Doporučil 
<reagovat 
Elvan (Občasný) - 10.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 10.11.2006 > Jo, jo - teda ne, ne
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.11.2006 > Janahe> Jez, jez - teda yes, yes. Musis bejt taky trosku up-to-date.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.11.2006 > doupovec> 

Budu se snažit. A hned ti taky musím říci, že soutěž se prodlužuje do 20.11.Pohanská bohyně je ve spárech maoistů a nemůže se tedy chopit včas  svých povinností.  Je mi jasné, že se to dotkne hlavně tebe, ostatní se na soutěž klidně vykašlou, ale co ty? To je dalších osm nefot, se kterými jsi nepočítal.

Kdyby nám maoisti bohyni nevrátili, pak by se nefoto stalo asi trvalou integrální součástí Totemu - stížnosti adresovat komunistické straně.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.11.2006 > Janahe> Dobre. Kam ale mame adresovat dopisy dekovne?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.11.2006 > doupovec> Děkovné? Styď se!
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.11.2006 > Janahe> Nezodpovedelas otazku. V demokracii mame prece vzdycky vic, nez jednu volbu.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.11.2006 > doupovec> Vždyť taky jo: posílat / neposílat
<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.11.2006 > Janahe> Dekovne dopisy?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.11.2006 > doupovec> 

Ty jsi děsně umanutej. Měl by sis uvědomit, že v demokracii tě především nikdo nebude stále držet za ručičku a nebude ti říkat: "Doupovečku rozmilý, chceš poslat dopis děkovný či naopak stížnost? Kdybys neměl čas, tak já tu mám několik návrhů toho i onoho, stačí podepsat, i na poštu ti to klidně hodím."

Ne, v demokracii se na tebe každý vykašle. Chceš napsat děkovný dopis? Tak ho napiš. Ale pošli si ho laskavě sám. Komuže? No komu vlastně chceš děkovat? Nevíš? Pak je nejjednodušší se večer pomodlit, alespoň nemusíš kupovat známku.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 11.11.2006 > Janahe> Zase ty nepresnosti. Amnesty mi furt dodava hotove dopisy s prosbami nebo protesty, staci podepsat a odeslat. A nikdo na me nekasle. Onehda mi Zeleni darovali jablicko a jednou jsem dostal (zadarmo!) parek od ODS.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.11.2006 > doupovec> 

Jablíčko? (Nebylo otrávené?) Páreček? (Nebyl otrávený?) Teda ty máš nějakou protekci, je vidět, že i v demokracii jsou si někteří rovnější.

Hotový dopis s protestem se občas objeví, to jo, většinou se ovšem týká něčeho, co je člověku srdečně ukradené, pokud  chce protestovat proti něčemu, co ho pálí, musí tak učinit vlastnoručně.

A děkovné dopisy nedodává ani Amnesty, nebo snad ano?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.11.2006 > Janahe> Jak jablicko tak parek otraveny nebyly. Ani prujem jsem nedostal. Zacina mi pomalu dochazet jak dulezitou osobnosti to vlastne jsem, kdyz si me osobne predchazeji dve parlamentni strany. A tej posty z Amnesty. Muj podpis zarucene zatrese cernym svedomim vsech diktatoru, treba takovej Fidel musel kvuliva mymu dopisu do spitalu a furt je to s nim spatny. Ten hotovej dekovnej dopis asi neprijde z Amnesty, ale od Svazu Fotografu CR.
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 12.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter