|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Kamarád mě přivedl na záludnou otázku,už si jí přemítám pár dní a nějak tomu nemohu přijít na kloub!Mám pár otázek a písnu vám je sem,třeba mi dáte za pravdu!
Věrnost a nevěra?!?Kladu si otázku zda je človek schopný být několik let věrný jedné osobě!?Nebo je úplně normální když chlap nebo žena podvede svojí polovičku?
A kdybych řekla že nevěru neuznávám,znamená to že jsem staromódní?Mám plno otázek!!Jen mi vrtá hlavičkou proč se lidé podvádějí!!Mě přijde úplně nesmyslné si užít s někým jiným, když vím , že na mě myslí to moje zlato doma a nebo jinde-to je vcelku jedno!Tak buď v tom vztahu věrně pokračuju a jsem štastná a nebo ukončím vztah a pak si mohu užívat!Není - li tomu tak??
Ano někdo mi může říci že existují lidé kteří jsou úplně posedlí když mohou zahnout!!Slovo láska je jim v partnerském vztahu hodně vzdálená!věrnost neuznávají a mnozí ani neznají!Někteří lidé si zase myslí že to není nic špatného,prej je to úplně normální!! Bylo mi řečeno že jsem ještě malá holka a že tomu nemůžu rozumět,že nejsem tím životem ještě ponaučená a že mám málo zkušeností s láskou,vztahy a celým světem!!
Jo jasně jsem ještě kůzle,ale mám na to svůj názor a lidi mě nevěra nepřijde až tak moc normální,ikdyž se v poslední době setkávám s úplně nenormálním chování!!Lidé se bojí před sebou otevřít,bojí se říci mám tě rád ,mám tě ráda,neřeknou si svoje pocity ze sebe nebo z dané situace,nemají spolu žádný tělesný kontakt,neusmějou se na sebe,láska jim nic neříká--když to všechno shrnu tak se nedivím že je tolik podvedených,tolik lidí s parožím na hlavě!!Lidi k sobě nemají úctu a pohrdají sebou navzájem,není jim líto toho druhého,nemají o nikoho strach!!Poslední dobou si začínám všímat v jakém sobeckém světě žiju!! |
|
|