Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
froté variace
Autor: frency (Občasný) - publikováno 8.11.2006 (11:44:33)

ve čtverci utěrky

řídké na nitě

 

doba her

a malin nezralých

 

léta sklizně

i popela

 

praná po nocích

ví o naší lásce dost.



Poznámky k tomuto příspěvku
moyri (Občasný) - 8.11.2006 > ten konec,takovej nemastnej neslanej,ale začátek se poved
Body: 3
<reagovat 
 frency (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> bez konce by nebylo začátku:-)
<reagovat 
moyri (Občasný) - 8.11.2006 > pak je to celý o utěrce
<reagovat 
 frency (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> ta je tam ten hlavní předmět doličný
<reagovat 
moyri (Občasný) - 8.11.2006 > ježiš cos to zase páchal :-),ale potěšil si mě strefil ses mi do oboru
<reagovat 
 frency (Občasný) - 8.11.2006 > moyri> to jest?
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 8.11.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
moyri (Občasný) - 8.11.2006 > právo
<reagovat 
lukáš b. (Občasný) - 9.11.2006 >

v jednoduchosti je síla (jednoduchý neznamená primitivní, nýbrž oproštěný od balastu)

tentokrát Ti závidím i název :-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 frency (Občasný) - 9.11.2006 > lukáš b.> souhlas:-)
<reagovat 
holger (Občasný) - 8.11.2006 > Vidím to i na D, především za nápad. Tak bum tam s ním.
Doporučil 
<reagovat 
 frency (Občasný) - 9.11.2006 > holger> děkuju,...šak Ty máš taky dobré nápady:-)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 8.11.2006 > holger> Já taky.
Body: 5
<reagovat 
 frency (Občasný) - 8.11.2006 > holger> salut!
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 10.11.2006 > Jsem z toho trochu zmatený, ale líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
 frency (Občasný) - 10.11.2006 > Ondrej Kern> jsem překvapen, že jsi zmaten:-)..mohu naznačit...
<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 10.11.2006 > frency> Dobře, nuže naznač: k jakému slovu nebo spojení odkazuje slovo "praná"? To by mohlo stačit.

<reagovat 
 frency (Občasný) - 10.11.2006 > Ondrej Kern> 

k uvádění v čistotu...ne, že by byla nějak špinavá, ale spíš potřísněná:-)...


<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 10.11.2006 > frency> nene, nepochopili jsme se, neptám se na to, co to znamená, asociace zvládnu, ptám se, jestli poukazuje k nějakému jasnému slovu v básni- je to například "utěrka"?

<reagovat 
 frency (Občasný) - 10.11.2006 > Ondrej Kern> hoří!...ano, je to utěrka:-)
<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 10.11.2006 > frency> no, to je právě ono! Musel jsem to přečíst několikrát, aby mi tahle souvislost byla jasná. Možná je to jenom můj problém, ale možná právě tohle je ta nejasnost, která mi přišla matoucí, příliš vzdálená od toho, na co poukazuje. A proto jsem se nad tím pozastavil.
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 9.11.2006 > Skvěle... krátce výstižné a úderné... klobouk dolů, pane...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 frency (Občasný) - 9.11.2006 > Seregil> ...úderné snad ani ne:-)...díky!
<reagovat 
 Seregil (Občasný) - 11.11.2006 > frency> ale jo, člověče... mě to zasáhlo pěkně úderně... :))
<reagovat 
Barča (Občasný) - 11.11.2006 > jednoduchost a jednoduchost je velký rozdíl ... tahle je spíš nudně obyčejná ....
Body: 3
<reagovat 
ariel (Občasný) - 8.11.2006 > 5- nebo možná bez minus (záleží na tom, jestli přistopuím na tvou hru, nebo třeba hříčku)
Body: 5
<reagovat 
 frency (Občasný) - 9.11.2006 > ariel> jak libo:-)...i v tom případě, že ne, je to o chlup lepší než 4+
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.11.2006 > frency> to rozhodně. moje stupnice je mnohemn citlivější nahoře (vpravo) než dole (vlevo). teď si nemůžu vzpomenout jak se tomu odborně říká
<reagovat 
 čtenář dramenbjes - 11.11.2006 > ariel> Tomu se říká heterogenní inervace penisu ;)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 11.11.2006 >

Froté mě taky odvádí k ručníku.

V textu je ovšem utěrka lepší.

Klidně bych dala název úklidové variace.


Body: 5
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 13.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.11.2006 > praná nesouvislost mě narozdíl od ondřeje nezaskočila... jen - já té věci, kterou popisuješ, asi spíše říkám ručník... což pochopí každý správný stopař :o)

první strofa si namířila vysoko, čas malin nezralých je klišé. léta sklizně jsem pochopila - ale ten popel? vy si utíráte do ručníku vajgly?? ;o)
konec je tak polopatický, že polopatičtější už je jen lopata, chicht
u mě teddy dnes 3-4
<reagovat 
 frency (Občasný) - 11.11.2006 > Kelly> 

malý ručník = utěrka:-)..jen teď nevím, kde je ta rozměrová hranice:-)..čas malin je tam spíše symbolicky než jako obraz tepající do kamene originality, a pokud jde o popel, tak ne všechen je z cigaret:-)..tady jsem to myslel ve vstahu ke sklizni (tedy spíše jako její inverzi - v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví...zase trochu symbolické než poetické)...doba sklizně (kvalitní půda, slunce, deště,..na popelu nic neroste, snad jen kopřivy a peťour,...)..konec podtrhával a sčítal, takže jsem to chtěl přiměřeně uzavřít než otevírat:-)...ale souhlasím, že náročnější čtenář může opustit můj text s jistým zklamáním:-). Děkuju za zastávku.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.11.2006 > frency> my doma do utěrek utíráme nádobí a do ručníku ruce a cellou kelly :o)
s těmi vajgly to byl spíš vtip - on totiž ten popel jako spáleniště (na kterém mmchdm vegetace velmi brzy a bujně vyraší) - popř. fénixí hnízdo - je už taky trochu omšelá metaforka ;o)
<reagovat 
 frency (Občasný) - 13.11.2006 > Kelly> jo, já to jako vtip pochopil - snad jsi neviděla mezi řádky, že jsem se snad naježil?:-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.11.2006 > frency> mořští koníci se snad neježí, proboha, teda proposeidona! :o)
<reagovat 
 frency (Občasný) - 13.11.2006 > Kelly> :-)no jo, ty jsou vlastně ježatí už od přírody (podívej:-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.11.2006 > frency> :o) počkej, pošlu ti jednoho mailem!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter