Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Polonefotokundergroundfoto
Autor: RD (Občasný) - publikováno 16.11.2006 (00:09:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
Tajemník (Občasný) - 16.11.2006 > Název horší než fotka...
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 16.11.2006 > Ale jó už vím...a Ógyst jistě zajásá.
Body: 3
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Tajemník> Si myslim, zes to prehnal. Adekvatni by bylo 2,5.
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 16.11.2006 > I polokunderground beru, jinak by těch příspěvků moc nebylo. Ale hodnocení je logicky poloviční, tedy tři body, žádné 2,5.

Ze dvou polokundergroundů udělat jeden plnotučný kunderground neni špatný nápad. Ale ne tak jak psal Thing a předvedla Janahe, fotku zrcadlově převrácenou, to napadne každého, i mě. No a s tim vkládáním, musíš zkrátka na chvíli k Billovi, i za tu cenu, že kvůli tomu vlítneš na pár minut do nějaké internetové kavárny nebo požádáš kompjútr bližního svého.

K těm třem bodům přidám jeden za pomoc při rozjezdu kundergroundu. Čtyř bodů si považuj, nedávám je často.
Body: 4
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Ógyst Pisoár> Tisicere diky. Kazdej bodik dobrej. A dostat 4 za polovicni praci je vlastne vetsi uspech nez dostat pet za praci stoprocentni.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > TheThing> Dyk to neni fotka, ale kunderground, i kdyz prozatim jen polovicaty. Navic je to - dle prohlasen Samotneho Velikeho Zakladatele - rovnez i nefotka. Spravne mels tedy napsat: Jako kunderground polosuper a hlavne mels dat 2,5 bodu!

<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > TheThing> 

Myslíš takhle?

 

 

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > TheThing> To nepujde, protoze my Mekari jsme na Totemu diskriminovani a muzeme vlozit jenom jednu fotku.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> Ja nemumim pri foceni otocit fotak tak rychle. Mozna, kdybych zavrel clonu trosku vic ...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> Já si stejně myslím, že je to jen výmluva, je  naprosto neuvěřitelné, že by Totem někoho diskriminoval.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> Naprosto neuveritelne jak jsou lide naivni a neznali operativnich systemu.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> A naivní = roztomilí?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> Naivní = naivní.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> Jo? Jak chceš. Tak v tom případě ti i nadále nevěřím.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.11.2006 > Janahe> Na me se muzes spolehnout!
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > zase nic
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter