Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Nefoto pro -na-
Autor: RD (Občasný) - publikováno 21.11.2006 (00:11:07)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 20.11.2006 > Taky pěkný
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 21.11.2006 > Janahe> Dekuji. Priznavam, ze do znacne miry jsem schopnej pracovat «on demand», ale v tomto pripade mi to necinilo obzvlastni problemy. (Todlenc je na chodba. Vcera to bylo v atasu, zitra to bude v kuchyni.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> 

Chvíli jsem tu nebyla a už zase "stojím opodál". Já nevím, že ty lidi nemají nic na práci než dávat příspěvky na Totem, jak v tom množství mám hledat nefota? Tohle jsem, myslím taky ještě nevložila...

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Vazena janahe. Vim, ze mas ted spoustu roboty anzto ses nekolik dni flakala, ale az budes mit to nejhorsi za sebou, mohla bys, prosim Te, vlozit do mych posledni trech nefot nasledujici text:

[Nefoto] Ne-bylo zatazeno. Nefoto ...

Dekuji. RD.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> 

Tohle ti opravdu nejde? http://www.totem.cz/enda.php?a=157662

Pro změnu názvu první tři body - změnit základní údaje?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> A kam to chceš vložit? Do názvu? Proč si to tam nevložíš sám, já do tvého příspěvku vlézt nemůžu, to si zase nedělej o mých schopnostech iluze, já jen píšu odkazy. Já můžu tvůj příspěvek nazvat jinak, ale ten jiný název bude figurovat  jen u malého náhledu na stránce soutěžních příspěvků, jak na něj klikneš, objeví se ti původní příspěvek.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> Ale stejně to nechápu, to se budou všechny ty příspěvky jmenovat stejně?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Tak to prosim Te udelej. Protoze ja (my Mekari) jsem na Totemu diskriminovanej a Totem mi nedovoli zmenit skoro nic, dokonce mi nedovoli ani dat vlastni ikonu k memu jmenu. (Sem zkousel si dat to vlastnorucne narysovany rimsky «R» z casu studii, dokonce jsem ho naimportoval, a pak si ho vzali jiny ... )
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> 

Ty si nemůžeš změnit název? To mě překvapuje.

Že si nemůžeš udělat ikonu, to je normální, to jde snad jen v Exploreru, ani v Mozile to nejde. Ale můžeš si zajít do internetové kavárny a v Exploreru si ikonu udělat, pak už ji mít budeš.

Ale i v Mozile jde měnit název či vkládat víc obrázků do jednoho příspěvku, jsi mi podezřelý.

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Ja sedim nejradsi doma ( a doma jsem vsude). Tam mam Safari, pripadne Operu nebo Netscape.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> Tak to budeš bez ikony. Tohle jsem řešila už se dvěma autorkama, jedné jsem ikonu po změně hesla udělala v Exploreru sama, ale jak si ona změnila heslo v Mozile zase zpět, tak se jí ikona ztratila.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Ja to bez tej ikony nejak preziju. Kdyz uz i to «R» mi vzali.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> 

Tak se podívej na svůj poslední příspěvek, jestli to takhle mám udělat u všech tří.

http://www.totem.cz/enda.php?a=161275

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Jo, dobry. Jenom aby porota zaregisrovala ono «Ne-bylo zatazeno». (Mam takovej strach, ze je dost nenasiram.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> To je strach zcela na místě, pokud jsem s nějakým porotcem měla tu čest, vypadal spíš apaticky a rozhodně  ne jakkoli rozhořčeně. To víš, hodnocení se blíží, a kdo si nechce hodit korunou a hodlá se tomu věnovat alespoň trochu poctivě, ten nemůže být nas ...,  nýbrž upadá zákonitě do depresí.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> Takže si to zkontroluj, jestli ti to takhle vyhovuje
<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Abychom predesli depresim: Objektivne a bez nejakych osobnich ambici, navrhuji rovnez cenu pro nefotografa, ktery zaslal nejvic nefotek. Treba nejvetsi Uherak, kterej maji v Makru. (Made in Hungary, samozrejme.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.11.2006 > doupovec> 

Snad Ne-uherák?

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 22.11.2006 > Janahe> Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne! Uplne normalni, hrozne dlouhej Uherak! Dobre vysusenej!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.11.2006 > doupovec> 

Ty taky naděláš, třináct záporů je přece totéž jako jeden. Tak co se ti nelíbí?

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.11.2006 > Janahe> Ja to jen zkopiroval a nepocital. Libil by se mi ten uherak pro nejvetsiho snazivce.
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter