Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 19.11.2006 (07:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
caesarborgia (Občasný) - 19.11.2006 > boha to je bordel..:/
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 19.11.2006 > kurva, mám moc rád toníkojc storky...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 19.11.2006 > bože...tony----to já vim...ale je to skvělý...dát nám to zprostředkovaně...přes noťas...;) navíc ten talisman vepoředu..to je nějaká kočka? má to nějakou symboliku?...;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > Max Bubakoff> to neni zadny talisman.. to je jen takova reportaz z mensi soukrome projekce..
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 19.11.2006 >

Výborná kulisa k tomuto je píseň železničního kocoura z muzikálu Cats


Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 19.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
jawka (Občasný) - 19.11.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
zbytek jelena (Občasný) - 19.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 19.11.2006 > úplně nejvíc ta první :)
Doporučil 
<reagovat 
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > aké obálky, čo za obálky? ako sa robia obálky?:)
<reagovat 
Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > to je vlastne jedno. nechajme to tak.
<reagovat 
toono (Stálý) - 19.11.2006 > kurna decka, to je film.. 9 pisni od winterbottoma..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.11.2006 > toono> Ten strikaci film pro pubertaky se spatnou muzikou?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > doupovec> treba ting bude s tebou dal dovadet, nak nemam zajem, doupovce..
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.11.2006 > doupovec> To byla taková ta capinka o párečku, co mezi šukáním (celkem nudné rádoby péčko) chodil na koncerty (celkem jalově zaznamenaná muzika známých kapel), a hrálo si to na netradiční umělecký film?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.11.2006 > toono> Sam ses vydovadel a jinym to neprejes?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > Václav Mráz> tvuj nazor me naprosto neprekvapuje..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.11.2006 > Václav Mráz> Jo, jo. Jeste taky par leteckych zaberu. Rovnez novatorskych a neobvyklych.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.11.2006 > toono> Ja jen nemám rád, když si něco hraje na umění a přitom je to jen kulisa k režisérově vlastní masturbaci. Což je případ tohoto filmu, filmů Larryho Clarka a třeba Bertolucciho Snílků.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.11.2006 > Václav Mráz> Ono je vlastne uplne jedno, jestli se ve filmu (a potazmo v jakemkoliv umeleckem dile) suka, masturbuje a ja nevim co jeste. Podstatne je, jestli je film (etc.) dobry nebo spatny. «9 Songs» je tak na urovni 2 rocniku realneho gymnasia ve Vyskove. Mas pravdu, ze jak treba Ken Park tak Dreamers jsou dost spatne filmy, ale reziseri aspon umi sve remeslo.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > Václav Mráz> myslim, ze pan reziser by zrovna ve svem pripade nemusel ztracet ani sekundu za kamerou, natoz nekdy masturbovat, at uz jakkoli..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > doupovec> tahle ta picovina cos ted vyprodukoval si nezaslouzi ani tento komentar.. hlavne ze mas novyho kamose misto tinga..
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.11.2006 > doupovec> Problém je, když se celý film postaví akorát na explicit scénách a autor má dojem, že mu to všechno utáhne.

O všech těchto filmech už jsem četl obsáhlé komentáře obhajující jejich filozofické poselství a bůhví co ještě, ale dle mé zkušenosti, pokud sám film mlčí a musí za něj hovořit fanoušci, tak je prostě špatný a je mu akorát cosi roubováno.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.11.2006 > TheThing> 20 let nemuzes brat jako limit. To by ses po tydnu ukousal nudou nebo bys musel zapomenou, ze existuje film. A nejenom film. Bertolucci natocil hlavne filmy jako Conformista, Prima della rivoluzione, Novecento nebo Ultimo tango a Parigi. Slabsi uz byly The Sheltering Sky nebo Stealing Beauty, ale porad zustava umelcem a profikem. Toho druhyho nehodlam nijak branit, az na to, ze umi sve remeslo. Nerekl jsem ani slovo o Winterbottomovi, pouze o 9 Songs.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > TheThing> fii.. souhlas.. mne se ten film moc libil.. min uz tango.. snilci nic moc, no..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.11.2006 > toono> Vsichni co delaj a umej neco poradnyho jsou mi kamosi. A kamosky. (Navic, trosku logiky bych prosil: bud si to zaslouzim nebo nezaslouzim. V druhem pripade by tva poznamka nemela existovat.)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.11.2006 > Václav Mráz> Dle me zkusenosti: Cim vic kecu dilo potrebuje, tim vetsi duvod podivat se na neco jineho. Napr. Wim Wenders nepotrebuje ani slovo.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > doupovec> zejmena jeho posledni film byla vpravde perla..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.11.2006 > TheThing> Jo, jo. Meli bychom si aspo najit sva jmena, kvuliva kterym jsme ochotni se porvat. Ty dva rezisery jsem do diskuse nevnesl ja, pouze jsem resonoval s tim, ze aspon umej remeslo. Radsi bych se hadal o lidech jako je napr. Antonioni nebo von Trier.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.11.2006 > TheThing> ting si nak zurive doplnuje vzdelani, asi se budu muset probudit..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.11.2006 > toono> Obzvlaste pro zvukare.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.11.2006 > TheThing> nejlepsi serial vsech dob jsou 4z tanku a pes.. nevim o co de, ale libi se mi ten pes v nazvu.. psy sic smrdej a sou otravni, ale zaroven psychedelicky.. a takovej psychedelickej pes v nazvu.. to dela serial nejlepsim..
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 20.11.2006 > http://www.kunsthaus.ch/ausstellungen/2005/tichy/en/werk.htm

fajne
Doporučil 
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 20.11.2006 > http://www.kunsthaus.ch/ausstellungen/2005/tichy/en/werk.htm

fajne
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.11.2006 > brunoK> mirko tichy?? ale ten prece se mnou v obi prodaval prkynka..
<reagovat 
Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > trocha preriediť, tá posledná je zbytoč. inak fantastické...
Body: 5
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > Jakub Očivid> ...fantastické, vzhľadom na spôsob pretvorenia niečoho na niečo nové - použitím citácie, apropriácie a alúzie vznikol zaujímavý metapríbeh... predtým som to vnímal v trocha zubatejšom kontexte...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > Jakub Očivid> nonono.. a ty do tech fotek nejak delas?? nebo co ses to za kritika?? zajimalo by me to..
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 19.11.2006 > toono> asi tri roky. amatér praktik, teórie neobchádzam. inak aj publicista a žurnalista, zatiaľ na voľnej nohe. foto je pre mňa o komunikácii, na akejkoľvek úrovni. keď ma niečo osloví, reagujem... P.s. nechápem, ako sa môžeš rozčulovať nad poznámkami niekoho, kto vyprodukuje viac gárbidžu než dobrých fotiek (a to akceptujem aj nefoto ako skvelé práce a ten "manifest" v katalógu ma dosť oslovil - len aby byuo jasnejšie). Fotka je proste obraz, vizuálna komunikácia a to kategorizovanie ma tu už v niektorých prípadoch trochu rozľaďuje. Dľa mňa je len orientačné a fotka (alebo séria) napokon aj tak hovorí sama za seba... jaks na tom vlastne ty? už sa mi nechce o sebe... snáď postačuje...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.11.2006 > Jakub Očivid> no staci.. bohate, mej se.. ale ne.. для mne je to taky o komunikaci ale ja to delam pac me to asi bavi, nebo chci komunikovat.. heh.. mno.. a kde sem se rozciloval?? jo, ddoupovec, no won asi neni uplne slepej a blbej, z totemu si dela nejspis jen legraci..
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 20.11.2006 > toono> doup nie je slepý a už vôbec nie blbý a jeho poznámky mi prídu niekedy, keď sa k nim dostanem, dosť vtipné, ale toť asi všjo. Ono totiž nejak neholdujem čítaniu iných komentov, max. k svojim fotkám...ale niekedy sa pritrafí...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.11.2006 > toono> Doupovec opravdu neni slepej, ale blbej je jak troky. Srandu si nedela z Totemu, ale z nefota; posleze rovnez z toona, ale za to si muze toono sam.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.11.2006 > Jakub Očivid> ja si nekde ve skrytu duse myslim, ze dela obalky nebo neco podobnyho, tady ale dost nesmyslne exhibuje, fakt nevim proc..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.11.2006 > doupovec> ja si muzu za podstatne zavaznejsi veci nez tohle..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.11.2006 > Jakub Očivid> Tady mas dukaz, ze doupovec cte komentare jinych. Ale to mas tezke: casto jsou ony komentare nebo dila natolik zhovadile - nebo hlope - nebo presentuji autori vec, kterou nema ani cenu strkat do supliku, natoz na verejnost - ze je potom lepsi nerikat vubec nic, i kdyz i v techto pripadech jsem si uz pustil hubu na spacir. Tam, kde nabydu dojmu, ze bych mel meco rict, at negativniho ci positivniho, tak to vzdycky reknu. Stane se samozrejme, ze neco prehlednu.
<reagovat 
 Jakub Očivid (Občasný) - 21.11.2006 > doupovec> Jasné... chápem, tiež sa neprehrabávam všetkými na toteme publikovanými dielami. Myslím, ale že koncetrácia dobrých fotiek a iných diel (to čo ty vidíš ako hloupost a zhovadilost môže niekto vidieť úplne inak) je tu pomerne vysoká v porovnaní s inými stránkami. Ono s hodnotením autorskej tvorby je to komplikovanejšie než s čokoládovou alebo vanilkovou zmrzlinou.
S češtinou problém nemám, ale písať budem po sk. Ak s tým má niekto trable, stačí sa ozvať.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.11.2006 > doupovec> on mluvi slovensky, doupovce, a navic nikde netvrdi, ze bys necet komentare jinych..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.11.2006 > toono> «tady ale dost nesmyslne exhibuje, fakt nevim proc» tos urcite vzal z nejaky kritiky o tvych veledilech, soudim taky proto, ze tam neni ani jedna pravopisna chyba.

Par obalek jsem sice udelal (kazdej musime vydelavat penize), ale muj posledni ksef byl treba 220 ctverecnych metru «stand» pro jednu velkou firmu na naftovy veletrh do Ameriky. Teda, ja ho jenom nakreslil a propocitaval. Nuda, ale dobre placena. Aby bylo jasne co delam, mimo mejch tradicnich obrazku.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.11.2006 > doupovec> nechapu co mas furt s tim pravopisem.. a aby bylo jasny.. pro te tve komercni zalezitosti, kere nekde tusim, si te prave docela vazim, doupovce..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter