Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vánoce
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 25.11.2006 (08:18:57)

Vánoce, vánoce, svátky zakázané lásky. Jsi ve vedlejším pokoji a čekáš na zvoneček. Ježíšek má bárbínek plné tašky. Vykládá je z igelitek pod stromeček, prázdnou igelitku přetáhne přes hlavu mamince. Drží, drží, drží, dokud se nepřestane hýbat.

Kapr na stole chladne, jsi samo, rýpáš do salátu, začínáš být nervózní a podrážděné. Rybí kostí rýpáš do okraje svíčky, rudý vosk ti hbitě uklouzne a už tuhne na zářivě bílém svátečním ubrusu. Cilidárkylink. „Ježíšek už je pryč, ale nechal v pokoji horu dárků,“ opírá se tatínek o futro.

Maminka asi někde ve sklepě na haldách letáků plých slev oplakává svá nepodařená linecká kolečka a tatínkovu pokutu za stromek, pod který se bez rozhlížení vrháš, páráš papíry, trháš, rveš, hromadíš. „Jaké má ta nová bárbína krásné šaty,“ rozplývá se tatínek. „Ale vždyť jsi nahý,“ zavolají jedny nevinné oči.

Ale ne, má přece ponožky. A na tváři mír a klid. Letos je dostal naposled. Ježíšek přestal existovat.



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > ty!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 >
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 25.11.2006 > no, tohle je lepší :))
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 25.11.2006 > hele, finská stolice jaká je hustá :)
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 >

a ty máš zase hustý metafory.))


<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 25.11.2006 > ježiškukriste
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > i když vona je asi norská, ne?:)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 25.11.2006 > ztratila> nj, já myslela finská emigrovaná stolice - vono se to zvíře furt někam stěhuje a to prej, jak na finsko nedá dopustit a kdesi cosi :) a já teď kvůli němu vypadám jak norwegian wood :))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.11.2006 > vono to má rádo i brindzu... typickou finskou... ;))) inu já, stará pichna.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 25.11.2006 >
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 27.11.2006 > no jo... lepší než janika
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 25.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Spok.Yeah (Občasný) - 26.3.2007 > vždyť to neni fejeton:(
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 27.3.2007 > Spok.Yeah> aha. ale ty taky nejsi mr. spock.
<reagovat 
Chami (Občasný) - 15.2.2010 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter