Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Animal story
Autor: holger (Občasný) - publikováno 28.11.2006 (19:23:23)

 

      Ježkovi zraky

      přechází silnici

      bohužel bez ježka

 

      rána přetěžká

      postihla lamu

      natloukla si tlamu

 

      máme plnou vanu

      někdo pohodil

      nemocnou kosatku

 

      na statku zase

      umírá prase

      chytilo někde posvícení

 

      milá paní

      to nic není

      nám přejeli krokodýla

 

      do toho se

      husa zpila

      a tři vejce potratila 

 

      bože, to jsou tragi-

      komedie ještě žije

      když se s Mírou

      nebo přes něj

      pije

     



Poznámky k tomuto příspěvku
Davis (Občasný) - 28.11.2006 > :-)))))))
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 28.11.2006 > :o)) 3,4,6 hlavně
<reagovat 
moyri (Občasný) - 28.11.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 28.11.2006 >

možná trochu takové křečovitě veselé... ještě mohu psát své osobní postřehy a poznámky?

a něco o bývalém archandělu, případně spoutaném duchu větru by tam nebylo?


<reagovat 
 holger (Občasný) - 28.11.2006 > ariel> Piš barde, poznávej a stříhej. Opeřenci a větroplaši až někdy jindy. ÷) Ostatně, jedna o Tobě a tvých kamarádech už by se našla. 
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 28.11.2006 > se mnou pijou všichni
<reagovat 
 holger (Občasný) - 28.11.2006 > miroslawek> Sorry, na tebe jsem úplně zapomněl.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 28.11.2006 > holger> Neber si to osobně, ale vždycky, když někdo udělá tuhle chybu, vzpomenu si na soudružku učitelku, která nám ve čtvrté třídě vtloukala: Pomni člověče, že blbec jsi, dokud se nenaučíš psát.
<reagovat 
 holger (Občasný) - 28.11.2006 > miroslawek> 

Pravdu díš. Blbec už jsem, do člověka mi ještě hodně schází, ale snad to dotáhnu alespoň na vola. ÷)) 

Pouhá šiška jsem a školy nemám, to jsou holá fakta, místo docházky jsem musel krávy pást.


<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 28.11.2006 > holger> To víš, že jo... a já zase piju proti všem
<reagovat 
dadik (Občasný) - 29.11.2006 > ty už nevíš asi cobys..:)
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 29.11.2006 >

jen počkej, to si vypiješ! :))

 

ovšem prase dopadlo mnohem hůř -- chytlo posvícení :))


Body: 5
<reagovat 
 holger (Občasný) - 29.11.2006 > MiKa> 

Ještě k té temné pohrůžce, odpovím Ti slovy svého oblíbeného hrdiny Fíka: No tak vypiju, no.  ÷))


<reagovat 
 holger (Občasný) - 29.11.2006 > MiKa> 

Asi neumíš číst, protože jsi to četla, i když tam je, abys nečetla. ÷))

Prase dopadlo opravdu hůř, posvícení je smrtelná choroba. )

 


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 29.11.2006 > holger> 

já si počkám na nějakou nestřeženou chvíli, jsem totiž strašně podlá :)


<reagovat 
Raimund (Občasný) - 28.11.2006 > Veselé verše globálně bukolického ražení s nádechem dionýzské veselky.
Body: 5
<reagovat 
 holger (Občasný) - 28.11.2006 > Raimund> Líbí se mi, kolik toho v takové kravině dokážeš najít. Játra máš možná v pytli, ale hlava slouží. Jen tak dál. ÷))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 29.11.2006 > holger> Ano, původně jsem chtěl napsat "rustikální verše", ale nemohl jsem si to slovo vybavit.Vše probíhalo podle Freudovy teorie, čím víc jsem se snažil, tím hůř.Zapudil jsem  tedy tu myšlenku s nadějí, že ji podvědomí vybaví samo, když se budu zabývat jinou činností.Již dnes odpoledne ( kolem 17. hodiny jsem si vzpomenul !!
<reagovat 
 holger (Občasný) - 29.11.2006 > Raimund> Dokud si člověk ještě vůbec vzpomene, je to dobré. Já už si občas nevzpomenu. A teď jsem zapomněl, proč to vlastně píšu. ÷))
<reagovat 
Claw (Občasný) - 30.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Claw (Občasný) - 30.11.2006 > ..u nás se říká ježkovi voči, prase, které chytlo posvícení je super
<reagovat 
 holger (Občasný) - 1.12.2006 > Claw> Ježkovi zraky říkal Drobeček z hochů od Bobří řeky, přece. ÷))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 1.12.2006 > holger> To je možné, co já vím. Já nebobřila.
<reagovat 
 holger (Občasný) - 1.12.2006 > Claw> Ani by Tě nevzali, protože jsi holka. Aspoň tedy doufám, že jsi ÷))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 2.12.2006 > holger> 

Byla jsem třetí Orlík, ale nikomu nevadilo, že jsem holka  S bobry to bylo asi složitější.


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 2.12.2006 >
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 3.12.2006 > :o)))))))))
Body: 5
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 5.2.2007 > tak to je povedené :-)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.5.2008 > škoda toho trochu laciného miroslawka míry nakonec,,, jináč je to místy fakt dost weselé :o)
<reagovat 
 holger (Občasný) - 5.6.2008 > Kelly>  Muším se, číčo, důrazně ohradit. Ačkolvěk od vzniku téhle říkanky již uběhl drahný čas, z děravých sítí mé chromé paměti jsem vylovil rybku vzpomínky, jež mi němě našeptává, že Míra se Miroslawka netýkal nižádným způsobem... potrefený autor se sám přibelhal po posvícení a domýšlivě vztáhl můj břeskný verš na ego své.  ÷)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.6.2008 > holger> nene, já myslela jakože pít s Mírou je fakt profláklá pointa ;o)
<reagovat 
 SleepingLion (Občasný) - 29.6.2008 > Kelly> flakani u pitiii ? ;-) to se nedelaa ...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 21.7.2008 > SleepingLion> poslyš, tobě už to asociuje jak chroustovi (to je lichotka) :o) ...asi se málo flákáš a moc čteš ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter