Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Začátek cesty
Autor: Endia (Občasný) - publikováno 6.12.2006 (20:00:41)

Na svých malinkých nožičkách cupitala po cestě gnomka s culíky větší než ona. Zastavila se těsně před člověkem v tmavé kápi a dvakrát poskočila na místě.

„ Zase gnomka, co používá elixíry zvětšující velikost a když ho nemá, tak skáče jak gumídek, aby ji bylo vidět.“ odplivla si osoba zahalená v černém.

„Ahoj, já jsem nejukecanější gnomka na světě a ještě k tomu největší.“ Ukázala na svoje vysoko vyčesané růžové culíky a zamávala.

Proti stojící člověk povytáhl obočí.

„Ahoj, já jsem..“

„Slyšela jsem, co chceš?“ Warločí ženě zažhnuly krvavé plameny v očích. Čekala, že se papouškující škvrně lekne jako každé jiné, ale jen se usmála úsměvem, který nenáležel prostým občanům Setteru, a pištivým hláskem odpověděla.

„Mám tě zavést do hospody U Zlatých varlat.“

„Co tam.“

„Tvoje učení. A ještě jsem se ani nepředstavila...“ přestala vnímat další její slova. „Učení.. Myslela jsem, že je konec, když naše město přepadli Baziliščí jezdci..“

„Renfri, ty mě neposloucháš!“

„Jak znáš moje jméno?“

„Poslali mě pro tebe! Tak pojďme není to tady pro tvou ručku bezpečné.“

„Chtěla si říct pro tvou“ vysmívala se Endie v mysli, ale šetřila slov, jak ji to učili.“

„Pro naše obě, princezno Renfri.“

 

„Drž se při stěně a jdi přímo za mnou! Jestli jen uděláš krok vedle, všimnou si nás“

„Ale kdo si nás sakra všimne!“ zařvala Renfri.

„No oni!“ zamračila se Endia a z jeskyně vylétlo dvacet trogolitů, zmutovaných gnomů s kyji v pazourech.

„Renfri uteč!“ Gnomka vytáhla ze vzduchu koště liliovité barvy, s lehkostí se na něj posadila a směle vzlétla nad slintajícími trigolity, kteří se hnali za warločí ženou a strhávali z ní kusy oblečení.

Endia rozpažila ruce a z jejích drobných prstů začala téci voda, která se měnila v rampouchy a ty se čím dál více zvětšovaly a zasazovaly krvavé, smrtící rány příšerám.

 

Zastavili pronásledování a vyvalily obrovské, prohnilé oči směrem k malinké tečce nad nimi, z níž padaly zmrzlé zabíjející blesky. První Trigolit, jenž ji spatřil, ze sebe vydal zvuk podobný krknutí a vyplázl svůj fialový jazyk posetý něčím co připomínalo bradavice zahalené v slizu. Chvilku na ni všichni jen civěli. Na další krknutí se k nebi vzneslo na deset kyjí od zbylých žijícíh trogolitů.

Kyje nejenže netrefily cíl ale při zpáteční cestě většinou i srazily sliz prskajícího trogolita na zem. A rampouchová bouře dokonala svou práci.

 

Endia se snesla k zemi a došla k choulící se Renfri v křoví.

Pohlédly na sebe. Ani jedna neřekla jediné slůvko.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář TDSOM - 7.12.2006 > jj, souhlas s Q - ja sice fantasy priznivce jsem, ale i se znalosti prostredi mi delalo problemy sledovat kdo je kdo(((: je to moc rozevlate, nema to zadnou formu, ale za pokracovani, kde to bude trochu ROZEPSANY! to urcite stoji...
<reagovat 
 Endia (Občasný) - 7.12.2006 > čtenář> Já jsem příznivce stylu, kterých bych pro přiblížení pojmenovala citoslovcem "Baff!" :D líbí se mi v padnutí do jiného světa, který postupně poznávám takže vysvětlení na začátek se ode mě asi nikdo nedočká, ale samozřejmě všechno se pomalu vysvětlí.)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 7.12.2006 >

nečtu fantasy tak moc, abych se orientovala v tom, kdo je gnom, warlok nebo baziliščí jezdec... čímžto pádem se ani neorientuju či mi možná unikají některé souvislosti a při čtení se nudím.

 Takže pokud to chceš psát pro někoho, kdo se v tomhle světě orientuje, pokračuj klidně dál, tři odstavce jsou dost málo na to, aby bylo poznat, jestli to je dobrá věc, nebo blábol.

Pokud však chceš oslovit širší publikum, tak zauvažuj nad tím, že není úplně nejlepší hodit je najednou do svého světa a mnohem efektivnější je je s ním postupně seznamovat (viz Komenský...) :))

 


<reagovat 
 Endia (Občasný) - 7.12.2006 > Quotidiana> Sakra, to mi nedošlo, že vlastně tento svět zná jenom určitý kruh lidí:P Teda aspoň, když jsem se rozhodla, že uveřejním jen tuto část. Gnomové jsou stvoření menší než trpaslící, maji velký oči a jejich rasa je známá inženýrstvím. Warlock je jiný druh čaroděje.. používá temnější kouzla a nedá se jim věřit. Umí si vyvolat na pomoc malou obludku, ale to do mého příběhu by nemělo zasahovat:) ještě všechno vysvětlím.
Díky za přečtení
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 8.12.2006 > Endia> 

:))

pravidlo č. 1 - vědět pro koho to píšu (pro sebe, pro kamarády, pro znalce, pro neznalce) = čili určit si cílovou skupinu

pravidlo č. 2 - čtenáři autorovi do hlavy nevidí

.

.

.

pravidlo č. X - pravidla jsou od toho, aby se porušovala :D


<reagovat 
 Endia (Občasný) - 8.12.2006 > Quotidiana> hehe:)))
Díky za pravidla...
Asi první pravidlo neznám... Píšu pro skupinu lidí, kterou si můžeme pojmenovat X. Doplníme-li X do rovnice a poté ji vypočítáme, vyjde nám výsledek, že X má nekonečně mnoho řešení.

Stejně děkuji za povzbuzení, budu se snažit:)))
<reagovat 
Lokianna (Občasný) - 10.1.2007 > Nic moc....a to mám fantasy průpravu.......trochu to nasměruj, uhlaď, zpřístupni pochopení....hlavní jídlo by chtělo více ochutit a omáčku zahustit:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter