Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nenafoceno
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 7.12.2006 (19:21:54)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nefotospalky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nefotosud

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NefotoSM

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nefotokati

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nefotoples

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 7.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
nohome (Občasný) - 7.12.2006 > nepetka
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 7.12.2006 > Tvoje kresby mi přijdou genitální. A ten gauč, ten je z pu pu pi du nebo z IKEA?
<reagovat 
Erma (Občasný) - 7.12.2006 >

rozesměješ a to je bezva :-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 8.12.2006 > jo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 8.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář caesarea - 8.12.2006 > pičaslunko co se samolíže coool :)))
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.12.2006 > NefotoOK
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 8.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
k3s (Občasný) - 8.12.2006 > rehotal som sa...
<reagovat 
Dani (Občasný) - 8.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 8.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 8.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Agde (Občasný) - 8.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 8.12.2006 > že by náměť na písmácké bukkake?
<reagovat 
sédy (Občasný) - 9.12.2006 > osklive didiny, vesele obrazy
<reagovat 
.asd (Občasný) - 9.12.2006 > posledny obrazok je super...
Doporučil 
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 9.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
moyri (Občasný) - 7.12.2006 > absolutní nefotoklasa,kam na ty nápady chodíš :-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.12.2006 > moyri> Do svýho nefotoskicáku.
<reagovat 
Estel (Občasný) - 7.12.2006 > Se bojim zeptat kdo je kdo :D
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.12.2006 > Estel> To je dobře. Já bych se ti bál odpovědět.
<reagovat 
b0wiceQ (Občasný) - 9.12.2006 > np
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
surma (Občasný) - 9.12.2006 > pekné...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 9.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 9.12.2006 > supééér :o))))
Body: 5
<reagovat 
RD (Občasný) - 7.12.2006 > Nelzi. Dyt to vypada jak fotky wod toona.
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.12.2006 > doupovec> Díky, ale takovou chválu si snad ani nezasloužím. Ještě mi to vleze do hlavy a přestanu být nejskromnějším umělcem na totemu.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 10.12.2006 > Ógyst Pisoár> Vazim si Tve geniality, ale ve skromnosti toona nikdy neprekonas.
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 10.12.2006 >

ty jsi vůl, ale výbornej! 8¨-))))

kéž by bylo více takových


Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 8.12.2006 > nefotoples nemá chybu, nemohla jsem se udržet, abych se nechechtala :)
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.12.2006 > MiKa> A nedá pokoj a nedá. Ale já neska nehraju, nemám na to nervy.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 10.12.2006 > Ógyst Pisoár> neboj, já už nebudu nejapná, ale fakt se nemůžu dočkat, až nám řeknou, kdo tu nefotosoutěž nevyhrál a nedostane ten auťák a lcd monitor :)) a teď už tě nebudu rušit v nefocení :)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.12.2006 > MiKa> 

ano Mika je známá japná kňuba...

 

jo to je dobrá pakárna.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 10.12.2006 > Luk Malér> 

:))


<reagovat 
jitřeňák (Občasný) - 9.12.2006 > Registrujeme návrat k původní Ógystově technice, který s sebou rovněž nese staré osvědčené motivy, jako je např. bederní rouška, dlouhý visící penis, oligofrenní zlomyslné slunce a samozřejmě nefotopiče. Na druhou stranu je zde zřetelný tematický posun a prohloubení významové roviny. Na prvním obrázku, Nefotospalky, pozorujeme jakési kubistické ztvárnění okna ve tvaru nefotopiče, které má o jednu vertikálu navíc a nabízí se tak vysvětlení, že jde o nahlížení jednoho objektu ze dvou různých perspektiv najednou. Pokoj má zároveň trojúhelníkovitý bokorys a z čelního pohledu tak jednoznačně evokuje symbolické ztvárnění boží trojjedinosti - trojúhelník tvoří stěna pokoje, oko tvoří nefotopiča a vycházející paprsky coby prkna, resp. pubické ochlupení. V centru pozornosti, tj. ve zlatém řezu však stojí člověk, který má ospalky jak špunty a je celý takový metafyzicky smutný, byť jsa obklopen boží přítomností. Tento metafyzický, bacořku transcendentní, rozměr nacházíme v jasné mytické aluzi ve druhém díle, nefotosudu. Marná snaha v podobě valení sudu (chléb náš vezdejší), jenž se v očekávání rýsuje jako žejdlík piva, koresponduje s marnou snahu dovléct ochablý penis do nefotopiče, jejíž stín vrhá sám nefotosysifos - zde se spojují dva klasické umělecké motivy: nemožnost uniknout, dohnat a předehnat stín sebe sama a zároveň androgynní povahu každého subjektu - oligofrenní slunce vytváří na trávě průmět Ógystovy animy, zatímco jeho tělo, fyzický animus, strká neutěšeně svůj sud vzhůru. Panoptikální orgie Nefotoplesu jsou pak jakýmsi dionýsovským průlomem do vlastního nevědomí, kde temně rudé závesy s neurčitými otvory symbolizují prostor id. A pak že Ógystovy kresby nejsou naplněny významem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.12.2006 > jitřeňák> "koresponduje s marnou snahu dovléct ochablý penis do nefotopiče" = výborný postreh, len nesúhlasím s rozborom posledného diela..ja v tom vidím spolu s "katmi" Ogystov pohľad na homosexualitu-Kati hore a slečny "nefotografované nefotografom" dole..celkove oddelenie mužov od žien na diele len zvyšuje pocit samoty a odcudzenia týchto dvoch pohlaví.
Diela sa mi páčia, tento Ogystov štýl sa mi vidí jeho prirodzeným poslaním svetu a nám, ktorým je občas smutno a nenachádzame inšpiráciu..ďakujeme Ogyst:))
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 9.12.2006 > jitřeňák> Mně se líbí na tvých komentářích, že teprve až po jejich přečtení pochopím, jaký geniální dílo jsem to vlastně vytvořil.
<reagovat 
 jitřeňák (Občasný) - 10.12.2006 > Ógyst Pisoár> Tak to také má být, umělec tvoří v záchvatu inspirace, je médiem vyšších uměleckých cílů, které je potom třeba interpretovat. I když v tvém případě si bohatě vystačím s psychoanalýzou a to jsem ještě na tvé dílo nepoužil Lacana!
<reagovat 
Oviovi (Občasný) - 11.12.2006 > Mino kategorii,prostor,čas a co já vím co ještě :-)
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 12.12.2006 > :-)))
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 12.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 12.12.2006 > neofotopič se
Body: 1
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 12.12.2006 > Zatímco se jednou vrtáš v nose, druhou si můžeš směle gratulovat. Opět rozkošnické. Mně nejvíc "Nefotosud".
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 14.12.2006 > výborně!!! :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 20.12.2006 > nejak si nemuzu vybrat, kterej je nejlepsi...hmmm...tak asi vsechny....;o)....i kdyz nefotokati jsou rozkosny....;o)
Body: 5
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 7.12.2006 > Tohle bude mít úspěch:-)) Především ten maník s foťákem (nefoťákem) na posledním obrázku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 26.12.2006 > Nikkarin> To je přece Ógyst:) Kupodivu má i kalhoty
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 30.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter