Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Crucifixion
Autor: danniel (Občasný) - publikováno 27.1.2002 (21:03:01), v časopise 21.3.2002



Poznámky k tomuto příspěvku
čmelák (Občasný) - 27.1.2002 > Taková tichá krása - jak jí odmítnout, to snad ani nejde kritizovat :) Líbí se mě moc - obojí (holka i fotka)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 27.1.2002 > je to pěkný ... dodělávka na complu neva, dyť přece od toho comply jsou:-) ... jen bych dole posunul "tmu" ještě níž, aby bylo vidět víc nohou ...
<reagovat 
Abendstern (Občasný) - 27.1.2002 > :-)))) !!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.1.2002 > Dodatečně upravovaný na počítači?
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 27.1.2002 > Lucie> upravy byly minimalni, jen posun "levels" - na papiru to bylo moc obycejny a neni cas, material ani znalosti na hrani si se strmosti... toz sem to dodelal v photoshopu, zadna retus ani jiny ciste pocitacovy vychytavky. cestny pionyrsky :-)))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.1.2002 > No jo, chápu, ale jde mi to trochu proti srsti. Won neni zas takovej rozdíl koupit si tvrdý papíry a zvětšovat to rovnou na ně, když ti měkký nebo normal připadaj moc obyč.
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 28.1.2002 > Lucie> ano prosim, pani ucitelko :-)) ono je to vsechno otazka casoprostoru - prostor mam vyresen, koupelnu mam velkou, ale ten cas, to je kurva... naflakal jsem fotky v jedne z mala volnych chvil a buh vi, kdy bych se dostal k tomu si s tim pohrat. Na pocitaci si muzu vyzkouset vsechny moznosti a na papir jit az "na jisto"... a to ani nemluvim o tom, ze film jsem si nechal zpracovat v labu... no neni ten zivot pes? ;-)
<reagovat 
sinah (Občasný) - 28.1.2002 > Možnosti fotokomory jsou rozhodně menší než PC.Abys tu fotku takhle udělal ve fotokomoře, muselo by to být na multigradační papír,dvakrát osvícený, pokaždý filtrem jiný gradace.......a stejně by to vypadalo jinak.
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 28.1.2002 > ...
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.1.2002 > jo
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 28.1.2002 > Trochu se mi zdá zkreslený prostor a je to hrubý. Bylo by to za tři, ale holka je moc pěkná :-)
Body: 3
<reagovat 
 danniel (Občasný) - 29.1.2002 > centaur> nejak nerozumim tomu zkreslenymu prostoru :-( ...ale ze zemepisu sem mel vzdycky jednicku, takze zas tak blbej byt nemuzu :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.1.2002 > sinah: povídej ještě! kterejma dvěma filtrama konkrétně? A v jakym pořadí?
Podle mě stejně nikdy nedosáhneš toho, co ti udělá comp.
Body: 3
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 29.1.2002 > Lucie> Ha!Třeba nulou třetinu času a zbytek tak 3apůlkou!Jinak máš naprostou pravdu, holt víš o čem mluvíš.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 29.1.2002 > danniel: no, na první pohled mi tp přišlo strašný, protože jsem hned nepoznal, že ta holka sedí, ale měl jsem pocit, jako že stojí a je podivně předkloněná a zároveň schoulená, taková bizarní poloha, to jsem myslel tím zkreslením prostoru.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 9.2.2002 > dívka vypadá kvůli nevhodné pozici znetvořeně...
<reagovat 
xxxxxxx (Občasný) - 29.5.2002 > compy jsou super a fotka taky... hurrraaa...
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.12.2002 > S trochou fantazie může ta dívka vypadat znetvořeně, nicméně jinak je naprosto nádherná........
Body: 5
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 10.4.2003 > hmmmmmm
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter