Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Typofoto] Banco Espirito Santo
Autor: RD (Občasný) - publikováno 17.12.2006 (00:01:06)
Lisabon. («Komercni banka Svateho ducha», portugalsky)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 17.12.2006 >
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 22.12.2006 > Nemůžu si pomoct. Jste zábavní. Co si takhle založit vlastní diskusní fórum? Slibuju, že vás budu pravidelně číst! :-)))
<reagovat 
nohome (Občasný) - 17.12.2006 >

Hmmm, budu komentovat font, foto mi nepripada nic moc.

Nejbliz mi prijde font Gorilla VL Bold, ale zrejme je to upraveny Garamnond, jen to acko vytah/la do ostryho a patky udelal/la ostrejsi. Pro banku klasicka volba, pokud chce vypadat seriozne a s tradici...


Body: 2
<reagovat 
 Regis (Občasný) - 24.12.2006 > nohome> Musím nesouhlasit... (sic nejsem odborník jako povolanější, ale...).
Již na první pohled mě zarazila tvá sebejistota, že je to podobné písmu "Gorilla VL Bold". Takováto rezolutní prohlášení na mě vždy působí velice podezřelým dojmem. Dala jsem si tu práci a na internetu jsem si tebou jmenované písmo vyhledala a musím konstatovat, že jsi hodně přestřelil/la. Gorilla VL nemá tak výrazné serify jako písmo na fotografii http://www.myfonts.com/fonts/itfmecanorma/itc-gorilla/bold/ (je to velice dobře vidět na liteře S). To zaprvé.
I Tvá druhá věta mě dost šokovala!!! Viděl/la jsi někdy písmo jména Garamond (předpokládám, že jsi myslel/la Garamond)? To v podstatě nemá serify, ale jednotlivé litery jsou zakončeny pouze seříznutým stínovaním.
Pokud bych chtěla udávat příklady podobnosti, tak bych například jmenovala klasický Times nebo Baskerville. Ale podle mého názoru, je velice nepravděpodobné, aby to bylo písmo "něčemu podobné". Protože je velice obtížné!!!, a dnes již i zbytečné, dávat si práci s předěláváním nějakého fontu, protože odtoho tu jsou písmolijny a samotný internet, kde se dají nalézt tisíce fontů - někdy i zdarma.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.12.2006 > nohome> Je to nejspis zmrsenej Garamond. Banky se nikdy nevyznacovaly mimoradnym vkusem, jak v typografii tak - jako v tomto pripade - ve volbe nazvu. O nazev mi tu slo preedevsim. (Foceno pozde vecer na letisti, behem dne snad vyfotim lepsi nekde ve meste.)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 25.12.2006 > Regis> 

1) Beru tvuj nazor

2) garamond jsem videl

3) slovo nejblize rozhodne neni to sameme jako totozny

4) jiste najdes odlisnosti i v Timesu a Baskervillu.

S pozdravem sebejisty NoHoMe


<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.12.2006 > doupovec> rek bych ze typograficky je to skvely a ten nazef, holt, je portugalkej.. je to supr odvedeny.. banky se dycky vyznacovali tum, ze za penize si muzou najmout skvele remesniky, typografy nevyjimaje..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.12.2006 > toono> «toono (Stálý) - 17.12. > doupovec> rek bych ze typograficky je to skvely a ten nazef, holt, je portugalkej.. je to supr odvedeny.. banky se dycky vyznacovali tum, ze za penize si muzou najmout skvele remesniky, typografy nevyjimaje..»

Az se naucis typografii, tak do ni muzes mluvit. Az se naucis gramatiku, muzes treba i psat poznamky. Banky se vyznacovaly! Uz se tesim, az to budes zase opravovat. Tak potricate, jestli se nepletu.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.12.2006 > doupovec> ty ses ale hovado.. jednak to byla proste chybka.. sem to po sobe necet.. a to jmeno jim delal nekdo, kdo o typografii vi asi tak tisickrat vic nez ty a ty tvoje dila by leda poblil, kdyby se to do jeho sfer nekdy omylem dostalo.. woe.. ve svete, zejmena v latinske evrope sou lide, co tohle studujou cely zivot a pak vypustej neco, ceho si ty nemuzes ani fsimnout.. stojim si za tim, ze ten napis je vyveden dobre..
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 17.12.2006 > doupovec> na druhou stranu se naučil česky obstojně, když je to Slovák...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.12.2006 > toono> Chybka .. chybicka ... chybicenka ... chlapecku, az se prestanes chovat jako hulvat a buran, tak se mozna i tobe dostane shovivavosti a privetiveho zachazeni. Navic bys mel znat alespon akademicke minimum pokud se k necemu vyjadrujes; tve verbalni vyplody svedci o diletantismu nejen v cestine, ale i v typografii. (By the way: to «i» je hrubka! Nebo jenom hrubicka, blbecku?)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.12.2006 > ariel> ale houby.. sem to po sobe akorad necet.. jenom doupofec nema argumenty tak se musi neceho chytnout, umelec..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.12.2006 > ariel> Muze klidne psat slovensky kdyz cesky neumi. Nam Moravakum to nevadi.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.12.2006 > doupovec> ty dedku jeden vylizanej.. to se tak obcas deje, ze clovek po sobe zanechava chyby, ty hrubko jedna.. delis to jak naka ucitelka na zakladce, wole.. ale estli na tomhle zakladas svoji genialitu tak se musim jit kat.. prece jenom na podzim zivota je to jaksi arcitezsi, ty indolentnej chlape.. jo a na tvoji shovivavost celkem seru.. pac ve volne tvorbe delas sracky.. ciao, penzisto..
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 17.12.2006 > toono> ale no tak, ve slovenštině shoda podnětu s přísudkem není
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.12.2006 > toono> Nejak ti dochazi munice, hosane. Vyvezli vam zumpu?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.12.2006 > ariel> a co jako??
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.12.2006 > doupovec> nee, seru na noviny, chci te tim lip pochopit, ty kluku usata..
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 17.12.2006 > toono> ... že tam pak cpou to měkké "i"
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.12.2006 > toono> Nejak se mi tomu nechce verit. Vschni, kdo te alespon jednpu potkali jsou toho nazoru, ze si seres do huby. Jinak bys prece ta hovna nemohl porad vypoustet.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 17.12.2006 > ariel> ja nikam nic necpal.. proste tohle ti muze napsat kdokoli, takze tahle forenzni analyza.. mnonefim..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 18.12.2006 > doupovec> vschni?? patrnes chtel napsat fsichni, kreaturo.. joo.. vsichni, alespon jednou, jo?? ty wole, di spat a nedelej rodine ostudu.. tak vsichni, jo.. jeste ze si nemykas.. my fschni myslime si, ze toono je debill.. prostepriste to zkus, nadivo..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 18.12.2006 > toono> Budes holt muset vyhlasit anketu: Sere si tonik do huby - nebo mu tam ta hovna lezou diky nejake prirodni anomalii primo?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter