Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Co vás zarazí?
Autor: sinah (Občasný) - publikováno 28.1.2002 (19:31:28), v časopise 22.3.2002


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.1.2002 > Ty "luxverky" nadedveřma vypadají divně, ale pěkná fotka:-)
Body: 5
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 28.1.2002 > Martin> Ano,luxferky-trefa
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 28.1.2002 > Za tu fotku, ten kdo to postavil by si smajlíka nezasloužil
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.1.2002 > Pěkný, čistý, ale přidala bych tomu kontrast. Lehce.
Body: 3
<reagovat 
kafka (Občasný) - 28.1.2002 > smutný... fakt mi to zkazilo večer....
<reagovat 
kafka (Občasný) - 28.1.2002 > ale ty tvoje nekontrastní fotky se mi líběj
Body: 5
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 29.1.2002 > co me zarazi? Jak nekdo muze byt takove prase! - myslim "stavitele", ne fotografa !!! :)
fotografovi: podle me to chce orez zleva. tim to dostane stredovou kompozici a zmizi i ta svetla plocha vlevo, ktera stahuje pohled. jinak ta tonalita se mi libi.

Body: 3
<reagovat 
čtenář Bob - 28.1.2002 > tebou oblíbené luxfery...a proč nechceš šáde?
Body: 5
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 29.1.2002 > čtenář> páč je to vrak,a já na něj momentálně nemám nervy, to u tebe je to masochismus.
<reagovat 
zjihu (Občasný) - 29.1.2002 > Copak luxfery, ty přišly zřejmě poslední... Jak je patrný, celej ten vstupní otvor byl kdysi větší, přes celou šířku horní římsy, která byla dole upravena jakoby na klenbu (nějak se mi nevybavujou přesný termíny). A světlo nad vchodem taky nebude původní... Ty nehezké úpravy vypovídají o duchu doby, na kterou někteří tak rádi vzpomínají....
Jinak hlasuju pro ořez - dveře na střed.
Body: 5
<reagovat 
danniel (Občasný) - 29.1.2002 > jo, orez asi jo. jinak tam prebyvaji luxfery a chybi vetsina puvodniho portalu (za coz samozrejme - doufam - nemuze fotograf) ... jo a ta edisonovka nad vchodem - to je presne ten typ, ktery se vyborne likviduje prakem... ach, hrichy mladi :-))
Body: 3
<reagovat 
clau (Občasný) - 31.1.2002 > ...jako zjihu, ale neorezaval bych nic.
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 3.2.2002 > Tak tak pilku a řízy řízy :-)
Body: 3
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 22.3.2002 > obrázek mi najížděl pomalu, takže jsem nejdřív viděl jen vršek a ten nevypadal špatne. A pak se mi před očima objevila ta skleněná stvůra, no fuj.
Ale fotka pěkná, líbí se mi zeď okolo
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter