Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
brůna a bína jsou premiérem z kolekce Brůna a Bína
Autor: veršoun (Stálý) - publikováno 18.12.2006 (14:40:55)
Pokračování>

 

brůna a bína jsou premiérem

 

byl brůna předsedou vlády a bína také - dokonce v jednu chvíli, v jeden okamžik - neboli překrývali svá funkční období - brůna byl poněkud dosluhující a z podstaty zapšklý premiér, zatímco nástupnictví bínovo dávalo tušit naděje, že unavený nešika bude nejméně stejně špatným premiérem jako brůna - šlo vlastně o výměnu šaškovské čepičky, protože rolničky nosívali oba - brůna neměl bínu rád a někdy se zdálo, že naopak - bína neměl rád brůnu - oba dva byli fyzicky oškliví až hanba fackovala váš cit pro spravedlnost při vědomí jejich intelektuálních kvalit - bína byl sice jako topol, vyšší, ale zůstal elegancí nepolíben - brůna byl malý tlustý a měl na tváři bradavici, takže vypadal jako čaroděj ze země koz - v projevech si však byli velmi podobní - když jeden sděloval vše o ničem druhý jej kontroval ničím o všem, aby si záhy své postoje vyměnili - zatímco brůna byl mistrem v používání zájmen (ukazovacích, přivlastňovacích a vůbec všemožných druhů), dále v sebeadoraci dramatickou pomlkou a nenapodobitelným stupňováním - bína byl poněkud zšedivělý ve výběru slov i dikci - nikomu nebylo a není zcela jasné, co by mělo být výsledkem třenic bíny s brůnou a naopak - nejpravděpodobněji se jeví, že výsledkem bude něco velmi důležitého.

 

 

17.9.2006

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 18.12.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 19.12.2006 > nikomu nebylo a není zcela jasné, co je tímto příspěvkem zamýšleno... zřejmě nějaká zvrhlá politická satira - ale nezdá se ti že naše politická scéna ani satiru nepotřebuje?
<reagovat 
Brůna (Občasný) - 19.12.2006 > děkuji za podporu, je snad možné na tomto serveru beztrestně urážet a ještě takovými škváry ??? !!!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.6.2007 >

pohle pojetí literární společenských traumat a radostí dneška jest velmi vyvedené. a trefné.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bína (Občasný) - 19.12.2006 > samozřejmě, naše politika žádnou satiru nepotřebuje, potřebujeme konstruktivní partnery, kteří si s námi sednou ke stolu, položí na něj argumenty a budou ochotni k věcné diskuzi nad programovými cíli, tohle se mi zdá je ale pamflet, který oslabuje demokratické principy, začátek honu na čarodejnice a náběh na fašistický puč, nebude to dlouho trvat a nějaká nicka začne vyřvávat, že židi, cikáni a komunisti patří do jenoho pytle !
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 14.6.2007 > Bína> i stalo se, jak Bína pravil(a).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter