Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak Garth s Hunkem snídali včerejší mraženou žemli
Autor: repulsion (Občasný) - publikováno 18.12.2006 (23:47:09)
Břichomluvec pojídající zlatonosného potkana s uťatou hlavou měl ztichlá víčka následkem průměrného večera kdy chtíč utápěl v růžovém kalichu hořkosti. Jenže z baráku ho vyhodili a neměl kam jít. Teď prodává elektrické šoky turistům a šuká hochy. Je v něm však cosi dětského, jako květ moruše sevřený v mrazivém obětí včerejšího rána. Jde cestou duchů, kterou mu pod nohy tká pavouk jeho vlastní neukojitelné touhy, jde cestou šedých přízraků, na ohlodaných kostrách dlouhorohých krav žene se vdál pustou plání. Je rybářův syn chycený na tenkém vlasci stříbrné niternosti v šupinách rozbřesku. Je bratrem červánků a bratrancem z druhého kolena padlých hvězd, které z nedostatku pracovních příležitostí natáčejí nechutná porna s bankovními úředníky. Je divokou kartou svého sevřeného žaludku a v hnidách zpuchřelého času loví střevlíky k zulíbání mateřskou něhou krvavého počátku století.

A nejhorší je, že mu docházejí potraviny.


Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 19.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 19.12.2006 > Já vím, že má Foglar nějaké výročí...ale nepřeháníte to už? :o)
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 19.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 19.12.2006 > ...kromě jiného prozaický text i příjemně zaznívá...to se zde často nestává :-)
<reagovat 
 andzi (Občasný) - 19.12.2006 > Raimund> souhlasím Raimunde
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 19.12.2006 > Jasněže dazedovina... :)))) Prostě Dazed_and_Confused.. ? Už nevím, zda to tak bylo..... :)
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 19.12.2006 > ... a kolem krku mu visí břeh řeky ztrouchnivělý podle zákonů schválnosti. Krůpěje z polepeného kufru padají naznak před bouřlivými asociacemi, nic z toho ovšem břicháč nevnímá. Je utajeně blahosklonný sám k sobě, neurvale poctivý ke všem plavuním, a nikdo mu už nezabrání dívat se kamkoli pozpátku, v čisté víře proměněné vlastní tetou na ostrovtipné juchání.
Na konci cesty pak rozorané píšťaly pokryjí slanou vodu z konečných zdrojů, přivlečou ze dna vlásečnic duté neznalosti, aby i v neděli bylo něco k snědku.
Čím dál je tepleji a tepleji, a nikoho už to nezajímá, což pochopitelně klame ostatní pranostiky ze starých vykopávek. Sem tam si staré puklé malvazinky pohvizdují, pokud obři v sutinách nálad nepotopí své vlastní nadbytečné zkušenosti. To je ten planoucí vodoznak, schovávaný léta za kulatými nádržemi svítilen. Není co namazat okolo pražců, všechno už bylo dávno a dávno ujednáno ........................


<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 19.12.2006 > Barča> Rozvinula jsi to, barčo, hezky, ale bohužel Ti nedošel smysl závěrečného citátu: "Nejhorší je, že mu docházejí potraviny."

Víš alespoň, z čeho je to citát?
<reagovat 
leošůj (Občasný) - 20.12.2006 > A kdo z vás, vrátanie autora, ví, jak vypadá květ moruše?

Po mém je to nejenom nesmysl – já mám rád drzé nesysml, ale to musí být nesmysl, jako když bičem práskne – ale ještě ke všemu nesmysl vcelku neohrabaný, viz ta první věta. To je oupornost.


Květ morušovníku TADY.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 28.12.2006 > Garth je úžasný chlapec. Kdo je Hunk?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter