Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
20 minut před ikarem
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 22.12.2006 (10:57:51)

Seděli na krajnici a střelka kompasu ukazovala na ni. Jako by se hrála flaška...

Naklonil se a natáh rty, vzala jeho vyšpulenou kachní tlamičku do dlaní, zmáčkla a zatahala za ni.


Vžžžžut! Projíždějící tirák je málem odhodil stranou, zacákal jim záda řidkým blátem. Bylo jasné, že dneska už nikdo nezastaví, že vlezou do autobusu, koupí si lístek o dvě zastávky dál a zkusí se provézt až na konečnou.

Před pár dny  se tu vyklopil náklaďák s arašídy a za křovím jich zbyla halda, kterou ptáci zatím ještě neobjevili.




 

Sůl se mu zažírala do zad masírovaných plesnivějícími oříšky, někam se propadal, padal, padal, zavíral oči, i když slunce skrz šedou masu dnes skoro nebylo vidět.

 

 

"Dělej, lásko,

máme jen dvacet minut,"

řekla.



 

Ikarus zabrzdil a koupili si lístky o dvě stanice dál.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 22.12.2006 > JirkaS: Ano, byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm!
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 22.12.2006 > docelapěkný
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 22.12.2006 >

Vobě pod rúzným nykem pozoruhodné D na půl


Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 22.12.2006 >  /ptáci buráky najdou zaručeně hned!/
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 22.12.2006 >

a co třeba říct "nestačili dozobat"?

 

 


Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 22.12.2006 >                     
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 23.12.2006 > tohle by mohl recitovat mirek kovářík, velmi živelně a s nějakými pěknými efekty (virbl...?)
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 23.12.2006 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 22.12.2006 > Zase nepůvodní, laciná částečná kopie -- což nesnáším ...
Body: 1
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 23.12.2006 > Barča> čeho?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.12.2006 > Barča> 

Jsem prostě ten typ... dáš mi do ruky verzatilku – a místo abych si začalo kreslit, udělám si z ní foukačku. Fííííí! A dostalas papírovou kuličkou za ucho.


<reagovat 
 Barča (Občasný) - 23.12.2006 > born to be child>  Té básně "20 minut po Ikarovi". Jsou zde okopírována slova a věty ( i když jen ve velmi malém počtu ), které jsou v předcházející básni dost nápadné. A možná klíčové .... Už i ten nadpis ( byť trochu změněný ) je laciné přejímání myšlenky i slov jiného autora.

Podle mne jsou tím znehodnoceny obě básně. Jenomže Jirka S k tomu přišel nevinně.
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 22.12.2006 > ucho sem ucho tam>  Tohle má být přirovnání ? A logické ?

Jinak vidím, že jsi opravdu zajímavý typ --- místo otevřené diskuse píšeš raději zprávy do soukromí .......
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.12.2006 > Barča> aha..tak tu jirkovo jsem..bohužel..nečetl..je to divné..
<reagovat 
Čtenář - 25.12.2006 > Ahoj Baru, to je v poho, taky jsem to sice nepochopil, avšak pan Ucho dostal 3 doporučení, tak to MUSÍ být lepší...
Hezké Vánoce a happy atd.
Ahoj
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 25.12.2006 > čtenář> Ano, je to pravda. Doufám, že aspoň ty ale něco víš o maďarských autobusech zn. Ikarus.
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 26.1.2007 > Ikarus zabrzdil .)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter