Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lenkita *10*
Autor: lenkita (Občasný) - publikováno 30.1.2002 (18:05:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mari (Občasný) - 30.1.2002 > Kýč a ty já nehodnotím
<reagovat 
sinah (Občasný) - 31.1.2002 > Proč toto.Proč ne radši nějakou Venuši, nebo třeba Discobola.Toto je tak krásný,až je to úplně hnusný. Páni, co to hodnotili, to asi hodnotili jen pro to aby na ni mohli dlouho čumět.Hmm,už mě to taky chytá....................................
Body: 1
<reagovat 
keporkak (Občasný) - 1.2.2002 > jen maly postreh: chlapi to hodnoti celkem pozorne a podrobne, zensky v tom vidi kyc :)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 30.1.2002 > Podle mě tam máš moc tvrddý přechody...nejvíc to je vidět na spodní straně prsou (vypadaj jak našroubovaný:))). Když už sme u těch prsou, tak to vypadá, jakoby se ji na ně někdo trefil takovejma těma přísavkama jak sme s nima stříleli jako malý kluci:-).
Košile - hlavně nejvíc v okolí uzlu - se mi nezdá jako ztvárnění draperie...použít víc odstínů a hlavně jak už jsem řekl...neudělat jen tvrdou čáru, ale trochu ji vyladil polostínama...
Palec u pravý ruky je mimo proporce (moc úzký)
Celkově mě tam nehraje moc světlo..na klobouku to vypadá jako by svítilo mírně ze strany ze shora, ale obličej vypadá osvícen jako víc ze strany a prsa jako by bylo každý osvícená zvlášť...levý z levý strany seshora a pravý z pravý strany seshora (podle těch tmavejch míst), ale přitom maj nejvíc světla spíš dole..
U obličeje možná míň zatónovat pusu, aby nevypadala jako nasazená. A jak sem už říkal..s těma tmavostima pozor...bylo mi řečeno, že v obličeji se pro skutečnější výraz dělají pouze tři místa víc tmavě a to je spodní víčka u očí, spodek nosu a střed rtů...

To byly jen poznatky když sem se na to kouknul hnidopišským okem :-)..jinak se mi to líbí :-))
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 1.2.2002 > Thomas Hudson> ...děkuju za rady, dá mi to mnohem víc, než když mi někdo napíše chytře "Je to kýč a to nehodnotim" :o)
za každou dobrou radu jsem vděčná
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 1.2.2002 > Nevím jestli zrovna dobrý, ale měl sem zrovna takovou radovou náladu:-))
<reagovat 
čtenář Faust - 21.2.2002 > Orpheusi, viděl jsi vůbec někdy koně? A ženu? Živou, vášnivou, divokou? Směl ses jí dotknout a ona Tebe? V úctě i ve vášni? V bolesti ze štěstí? A zmizela Ti pak, jako voda z dlaní nabraná? Vidím v tom obrázku poezii, zapomenuté sladké verše. Slíbil jsem, že žádné psát nebudu. Básník ženou stokrát mrtvý.
Smekám před Lenyou.
Body: 5
<reagovat 
 faust (Občasný) - 21.2.2002 > čtenář> Dostaneš do držky, fauste, jestli budeš zase veršovat!!!
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 30.1.2002 > manekýna podobného typu by měla mít prsa v cajku a né šejdrem:-))))) a ksichtidlo je taky z jedný strany propouklý a z druhý vyfouklý, což může mít příčinu ve spaní na jednom boku a křivé podložce, či v nedávném fotbalovém zápase, kdy odkopnutá meruna skončila asi 30 cm, nad dvěmi merunami a z boku:-) ....

jo jinak se mi to teda líbí ...:-))
Body: 5
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 27.2.2002 > Cavalera> Hmmm... s tím ksichtidlem máš pravdu, když na to teď koukám...
<reagovat 
kafka (Občasný) - 4.3.2002 > Souhlasím s Mari. Těžko na to něco říct, když je dané téma obrázku, mírně řečeno, tak nevkusné a nesympatické. Zkus změnit to a uvidíš, že i kreslit se ti bude lépe, budeš si moct víc vyzkoušet. Kresby podle laciných fotek je ta nejhorší škola. Jací se ti např. líbí malíři?
<reagovat 
kafka (Občasný) - 4.3.2002 > Navíc nesouhlas s keporkakem. Kdyby v podobném postoji, polosvlečen a ve stejném stylu byl zobrazen chlap, tak se mi taky zvedne žaludek. Dojímá mě, jak málo opravdu k rozplývání některým chlapům stačí a naopak některým ženským, když vidí svalovce, kýč největší...
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 3.2.2002 > Jen taková drobnost... jak by v tomhle jezdila na koni? :-O

Muhehehehe
<reagovat 
 lenkita (Občasný) - 4.3.2002 > Orpheus> ...no, dost blbě! :)
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 4.3.2002 > Fauste - to si piš. Tu jednu vášnivou mám zrovna vedle sebe :) a na koni jsem už seděl moooockrát. Takže vim naprosto přesně :-D
<reagovat 
 faust (Občasný) - 5.3.2002 > Orpheus> Píšu si. Ještě nedávno jsem si myslel, že taky vím, jak chutná vášeň, že mě už nemá co překvapit. Že vím, jaké to je od vdané ženy, od dívky sotva nad šestnáct i od zkušené profesionálky. Pak mě sjela má současná partnerka, jako černou sjezdovku a .... Teď už raději nic netvrdím. Nevím o životě nic, mýlil jsem se. Jen stárnu a nic nevím. Já na koni nikdy pořádně neseděl. Představuju si ty pocity. Možná, někdy, s někým..příště.
<reagovat 
čtenář DaveZálesák:) - 15.9.2002 > Ahoj Leni:) Jako chlapovi s romantickou duší se mi to líbí. Umělecký zvárnění hodnotit nebudu, protože vrchol mýho umění je domeček jednim tahem:))) Jinak by mě zajímalo co je ten kýč, o kterém valná část lidí neustále řeční. Nevím jestli nahá ženská nebo chlap je kýč. Pokud někdo ztvární svou fantazii, nejde to tak šmahem odsoudit, právě proto, že je v tom kus osobnosti toho, kdo to kreslil. Mě se to líbí...ostatní co nedělají kýč (zajímalo by mě co tak kreslí) ať hodí kamenem.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter